Gå til innhold

Problemer med brudekjole...

Fremhevede innlegg

Skrevet

På brudekjolen går man som regel ned 1-2 størrelser:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig :fnise: Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet :)

Du kan få kjøpe min om du vil :fnise:

Å, herremin, den var nydelig! Nesten så en får lyst til å gifte seg bare for å kunne bruke den kjolen :ler:

Kjøp den, TS ;)

Skrevet

Å, herremin, den var nydelig! Nesten så en får lyst til å gifte seg bare for å kunne bruke den kjolen :ler:

Kjøp den, TS ;)

Takk!! :takke: Så hyggelig sagt! :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Takk!! :takke: Så hyggelig sagt! :)

Jeg fant kjolen min i dag!

Fikk prosenter på den, så fikk den til 7000,- samt sko til 600,-.

Jeg er såå glad! 😊

Skrevet

Jeg fant kjolen min i dag!

Fikk prosenter på den, så fikk den til 7000,- samt sko til 600,-.

Jeg er såå glad!

Så gøy! :strix: Kanskje du har et bilde å vise fram? :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Her er den 😊

Bare falt for den når jeg tok den på.

post-60853-61776_thumb.jpg

Skrevet

Den var nydelig! Så enkelt og så fin på samme tid, jeg skjønner godt at du er fornøyd :)

Når er den store dagen? :)

Skrevet

Wow! Den var virkelig vakker :rodmer:

Gjest Trappetroll
Skrevet

Den var nydelig! Så enkelt og så fin på samme tid, jeg skjønner godt at du er fornøyd :)

Når er den store dagen? :)

Tusen takk!

Blir sommeren neste år 😊

Gjest Trappetroll
Skrevet

Wow! Den var virkelig vakker :rodmer:

Tuuusen takk!! 😊😍

Gjest Anubiel
Skrevet

Det var en veldig elegant og fin kjole :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Tusen takk! 😊

Det var en veldig elegant og fin kjole :)

Skrevet

Utrolig vakker. Elsker stoffet

Gjest Trappetroll
Skrevet

Utrolig vakker. Elsker stoffet

Tuuusen takk! 😊

Ja, stoffet er perfekt! Også er den ordentlig hvit. Mangler kun et strassbelte til å ha på den, men det finner jeg sikkert et sted 😊

Også er det knapper bak, hvilket jeg synes er veldig pent. Jeg er strålende fornøyd 😊

Skrevet

Nydelige kjoler begge to!

Jeg skal til skredderen igjen denne uken, og er v e l d i g spent på resultatet! :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Nydelige kjoler begge to!

Jeg skal til skredderen igjen denne uken, og er v e l d i g spent på resultatet! :)

Åå så spennende! Hvilken type kjole er det du skal ha? :)

Skrevet

Det blir en kjole som ingen andre enn jeg har, egentlig :) Kjøpte en kjole, bare for å "begynne et sted", og vi er i ferd med å gjøre den om. Dette bildet er fra forrige prøving for et par uker siden. Så her er det løse stoffbiter og knappenåler, er spent på hvordan det blir når det er ferdig. Hvis det blir sånn som det ser ut som/sånn som jeg tror så synes jeg bare det blir helt nydelig! :) <3

post-77591-0-15797100-1402990993_thumb.p

(ps, jeg har aldri lagt opp bilde her før så jeg vet ikke helt hvordan det kommer opp eller om jeg får redigert det hvis det blir helt rart. Men jeg prøver!)

• Liker 2
Skrevet

Det blir en kjole som ingen andre enn jeg har, egentlig :) Kjøpte en kjole, bare for å "begynne et sted", og vi er i ferd med å gjøre den om. Dette bildet er fra forrige prøving for et par uker siden. Så her er det løse stoffbiter og knappenåler, er spent på hvordan det blir når det er ferdig. Hvis det blir sånn som det ser ut som/sånn som jeg tror så synes jeg bare det blir helt nydelig! :) <3

attachicon.gifStoff og knappenåler.png

(ps, jeg har aldri lagt opp bilde her før så jeg vet ikke helt hvordan det kommer opp eller om jeg får redigert det hvis det blir helt rart. Men jeg prøver!)

Er det du som hadde tråden om kjolen du ville sy / sy om? Og så kjøpte du en brukt på finn.no? :)

Uansett må det være utrolig kjekt å lage sin egen kjole :hjerte:

Skrevet

Er det du som hadde tråden om kjolen du ville sy / sy om? Og så kjøpte du en brukt på finn.no? :)

Uansett må det være utrolig kjekt å lage sin egen kjole :hjerte:

Nei, det var ikke meg. Jeg kjøpte kjolen i brudesalong, som vi kunne gjøre om så den passer til det jeg var ute etter :) Jeg fikk selve kjolen ganske rimelig, sånn at det "var igjen litt penger til å sy den om" :)

Skrevet

Nei, det var ikke meg. Jeg kjøpte kjolen i brudesalong, som vi kunne gjøre om så den passer til det jeg var ute etter :) Jeg fikk selve kjolen ganske rimelig, sånn at det "var igjen litt penger til å sy den om" :)

Mange kreative sjeler her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...