MockingJay Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 På brudekjolen går man som regel ned 1-2 størrelser:)
Gjest Whitestripes Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet Du kan få kjøpe min om du vil Å, herremin, den var nydelig! Nesten så en får lyst til å gifte seg bare for å kunne bruke den kjolen Kjøp den, TS
Gray Skrevet 7. juni 2014 #23 Skrevet 7. juni 2014 Å, herremin, den var nydelig! Nesten så en får lyst til å gifte seg bare for å kunne bruke den kjolen Kjøp den, TS Takk!! Så hyggelig sagt!
Gjest Trappetroll Skrevet 12. juni 2014 #24 Skrevet 12. juni 2014 Takk!! Så hyggelig sagt! Jeg fant kjolen min i dag! Fikk prosenter på den, så fikk den til 7000,- samt sko til 600,-. Jeg er såå glad! 😊
Gray Skrevet 12. juni 2014 #25 Skrevet 12. juni 2014 Jeg fant kjolen min i dag! Fikk prosenter på den, så fikk den til 7000,- samt sko til 600,-. Jeg er såå glad! Så gøy! Kanskje du har et bilde å vise fram?
Gjest Trappetroll Skrevet 12. juni 2014 #26 Skrevet 12. juni 2014 Her er den 😊 Bare falt for den når jeg tok den på.
Gray Skrevet 12. juni 2014 #27 Skrevet 12. juni 2014 Den var nydelig! Så enkelt og så fin på samme tid, jeg skjønner godt at du er fornøyd Når er den store dagen?
Gjest Trappetroll Skrevet 12. juni 2014 #29 Skrevet 12. juni 2014 Den var nydelig! Så enkelt og så fin på samme tid, jeg skjønner godt at du er fornøyd Når er den store dagen? Tusen takk! Blir sommeren neste år 😊
Gjest Trappetroll Skrevet 12. juni 2014 #30 Skrevet 12. juni 2014 Wow! Den var virkelig vakker Tuuusen takk!! 😊😍
Gjest Trappetroll Skrevet 13. juni 2014 #32 Skrevet 13. juni 2014 Tusen takk! 😊 Det var en veldig elegant og fin kjole
Gjest Trappetroll Skrevet 13. juni 2014 #34 Skrevet 13. juni 2014 Utrolig vakker. Elsker stoffet Tuuusen takk! 😊 Ja, stoffet er perfekt! Også er den ordentlig hvit. Mangler kun et strassbelte til å ha på den, men det finner jeg sikkert et sted 😊 Også er det knapper bak, hvilket jeg synes er veldig pent. Jeg er strålende fornøyd 😊
Strandloppa Skrevet 16. juni 2014 #35 Skrevet 16. juni 2014 Nydelige kjoler begge to! Jeg skal til skredderen igjen denne uken, og er v e l d i g spent på resultatet!
Gjest Trappetroll Skrevet 16. juni 2014 #36 Skrevet 16. juni 2014 Nydelige kjoler begge to! Jeg skal til skredderen igjen denne uken, og er v e l d i g spent på resultatet! Åå så spennende! Hvilken type kjole er det du skal ha?
Strandloppa Skrevet 17. juni 2014 #37 Skrevet 17. juni 2014 Det blir en kjole som ingen andre enn jeg har, egentlig Kjøpte en kjole, bare for å "begynne et sted", og vi er i ferd med å gjøre den om. Dette bildet er fra forrige prøving for et par uker siden. Så her er det løse stoffbiter og knappenåler, er spent på hvordan det blir når det er ferdig. Hvis det blir sånn som det ser ut som/sånn som jeg tror så synes jeg bare det blir helt nydelig! <3 (ps, jeg har aldri lagt opp bilde her før så jeg vet ikke helt hvordan det kommer opp eller om jeg får redigert det hvis det blir helt rart. Men jeg prøver!) 2
HoppsyDaisy Skrevet 17. juni 2014 #38 Skrevet 17. juni 2014 Det blir en kjole som ingen andre enn jeg har, egentlig Kjøpte en kjole, bare for å "begynne et sted", og vi er i ferd med å gjøre den om. Dette bildet er fra forrige prøving for et par uker siden. Så her er det løse stoffbiter og knappenåler, er spent på hvordan det blir når det er ferdig. Hvis det blir sånn som det ser ut som/sånn som jeg tror så synes jeg bare det blir helt nydelig! <3 Stoff og knappenåler.png (ps, jeg har aldri lagt opp bilde her før så jeg vet ikke helt hvordan det kommer opp eller om jeg får redigert det hvis det blir helt rart. Men jeg prøver!) Er det du som hadde tråden om kjolen du ville sy / sy om? Og så kjøpte du en brukt på finn.no? Uansett må det være utrolig kjekt å lage sin egen kjole
Strandloppa Skrevet 17. juni 2014 #39 Skrevet 17. juni 2014 Er det du som hadde tråden om kjolen du ville sy / sy om? Og så kjøpte du en brukt på finn.no? Uansett må det være utrolig kjekt å lage sin egen kjole Nei, det var ikke meg. Jeg kjøpte kjolen i brudesalong, som vi kunne gjøre om så den passer til det jeg var ute etter Jeg fikk selve kjolen ganske rimelig, sånn at det "var igjen litt penger til å sy den om"
HoppsyDaisy Skrevet 17. juni 2014 #40 Skrevet 17. juni 2014 Nei, det var ikke meg. Jeg kjøpte kjolen i brudesalong, som vi kunne gjøre om så den passer til det jeg var ute etter Jeg fikk selve kjolen ganske rimelig, sånn at det "var igjen litt penger til å sy den om" Mange kreative sjeler her inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå