Gå til innhold

Problemer med brudekjole...

Anbefalte innlegg

Gjest Trappetroll
Skrevet

Hei!

Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet.. 😩

Har dere noen forslag? Jeg bor i bergensområdet om det har noe å si. Det blir sommerbryllup neste år.

Budsjettet er på 7000. Kan strekke meg til 8000, men ikke mer!

Hva jeg ønsker:

- a-linje. Jeg vil ha litt skjørt, men ikke for stort.

- jeg ønsker at skjørtet er i silke.

- skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her. 😊

- overdelen skal ha blonde eller en annen form for pynt.

- klassisk kjole. Gjerne mulighet for strassbelte eller liknende.

Tusen takk på forhånd 😊

Videoannonse
Annonse
Gjest Trappetroll
Skrevet

http://www.ebay.com/itm/Elegant-Cap-Sleeve-V-Neck-White-Lace-and-Satin-A-Line-wedding-dress-Custom-Size-/161129992698?pt=Wedding_Dresses&hash=item25841891fa

Hvis du har tid så går det kanskje an å prøve seg på nett? Det er noen her på KG som har bestilt brudekjolen sin fra e-bay og vært fornøyde. Kanskje du kan spørre de om tips og råd?

Ellers har du også andre internett sider, som lightinabox.

Er de skikkelige i sømmer og slikt?

Skal sjekke opp litt jeg. 😊 er bare litt skeptisk og redd for dårlig stoff, dårlige sømmer.

Gjest Evans
Skrevet

Er de skikkelige i sømmer og slikt?

Skal sjekke opp litt jeg. er bare litt skeptisk og redd for dårlig stoff, dårlige sømmer.

Jeg tror at hvis du gjør gode undersøkelser så kan du få en veldig fin kjole, og til en langt rimeligere pris :) Det er sikkert en del som ikke er så fine også, men jeg har hørt om mange som har vært veldig fornøyde. Skader ikke å se litt på det tenker jeg :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg tror at hvis du gjør gode undersøkelser så kan du få en veldig fin kjole, og til en langt rimeligere pris :) Det er sikkert en del som ikke er så fine også, men jeg har hørt om mange som har vært veldig fornøyde. Skader ikke å se litt på det tenker jeg :)

Da skal jeg undersøke litt 😊

Tusen takk!

Vet du om andre gode sider med kjoler evt? 😊

Gjest Evans
Skrevet

Da skal jeg undersøke litt

Tusen takk!

Vet du om andre gode sider med kjoler evt?

Jeg har bestil selskapskjoler på lightinabox og vært veldig fornøyd med både stoff og kvalitet :)

Skrevet

Belle amie skal snart ha 30-70% salg på hele butikken. Kanskje du finner noe der? Lurer på om det er 12. Juni. Men det finner du lett utav :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet..

Har dere noen forslag? Jeg bor i bergensområdet om det har noe å si. Det blir sommerbryllup neste år.

Hva jeg ønsker:

- skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her.

Tusen takk på forhånd

Du får ikke brudekjole i silke til 8000 kr

Anonymous poster hash: 24635...0d2

• Liker 4
Gjest Trappetroll
Skrevet

Du får ikke brudekjole i silke til 8000 kr

Anonymous poster hash: 24635...0d2

Sateng.

Jeg er åpen for forslag :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Belle amie skal snart ha 30-70% salg på hele butikken. Kanskje du finner noe der? Lurer på om det er 12. Juni. Men det finner du lett utav :)

Åå, supert! Vet du om brudehusetskal ha salg snart også?

AnonymBruker
Skrevet

Finn en forhandler som selger Lilly-kjoler. De er forholdsvis rimelige og pene. :)

Anonymous poster hash: a55d4...d72

Skrevet

Hei!

Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet.. 😩

Hva jeg ønsker:

- skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her. 😊

Tusen takk på forhånd 😊

Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig :fnise: Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet :)

Du kan få kjøpe min om du vil :fnise:

post-75038-44354_thumb.jpg

Gjest Trappetroll
Skrevet

Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig :fnise: Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet :)

Du kan få kjøpe min om du vil :fnise:

Åå! Nydelig!

Hvilken str er den? 😊😊

Skrevet

Åå! Nydelig!

Hvilken str er den? 😊😊

Takk! Jeg gleder meg noe enormt til å bruke den om 2 måneder! :strix:

Den er i strl 34 :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Takk! Jeg gleder meg noe enormt til å bruke den om 2 måneder! :strix:

Den er i strl 34 :)

Du blir garantert nydelig!

Hmm.. Jeg bruker vanligvis 36 😁

Skrevet

Du blir garantert nydelig!

Hmm.. Jeg bruker vanligvis 36 😁

Takk! Begynner å glede meg mer og mer nå, tiden flyr. Neste år dere skal gifte dere eller? :)

Jeg bruker vanligvis 34-36 selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Brudehuset i Bergen skal ha salg i august, sånn om det ikke er for sent :danse: Var innom på mandag, hun ene damen som jobber der sa det!

Anonymous poster hash: fb086...99c
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på JJshouse?
Ellers har Belle Amie mange fine, men vet ikke om de har kjoler i din prisklasse...

Anonymous poster hash: 7313a...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...