Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hei! Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet.. 😩 Har dere noen forslag? Jeg bor i bergensområdet om det har noe å si. Det blir sommerbryllup neste år. Budsjettet er på 7000. Kan strekke meg til 8000, men ikke mer! Hva jeg ønsker: - a-linje. Jeg vil ha litt skjørt, men ikke for stort. - jeg ønsker at skjørtet er i silke. - skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her. 😊 - overdelen skal ha blonde eller en annen form for pynt. - klassisk kjole. Gjerne mulighet for strassbelte eller liknende. Tusen takk på forhånd 😊
Amens Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Har du sjekket ut: http://www.tanjasbruderom.net/1.html ?
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Har du sjekket ut: http://www.tanjasbruderom.net/1.html ? Ja. Men hun har lagt ned butikken sin 😔
Gjest Evans Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 http://www.ebay.com/itm/Elegant-Cap-Sleeve-V-Neck-White-Lace-and-Satin-A-Line-wedding-dress-Custom-Size-/161129992698?pt=Wedding_Dresses&hash=item25841891fa Hvis du har tid så går det kanskje an å prøve seg på nett? Det er noen her på KG som har bestilt brudekjolen sin fra e-bay og vært fornøyde. Kanskje du kan spørre de om tips og råd? Ellers har du også andre internett sider, som lightinabox.
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 http://www.ebay.com/itm/Elegant-Cap-Sleeve-V-Neck-White-Lace-and-Satin-A-Line-wedding-dress-Custom-Size-/161129992698?pt=Wedding_Dresses&hash=item25841891fa Hvis du har tid så går det kanskje an å prøve seg på nett? Det er noen her på KG som har bestilt brudekjolen sin fra e-bay og vært fornøyde. Kanskje du kan spørre de om tips og råd? Ellers har du også andre internett sider, som lightinabox. Er de skikkelige i sømmer og slikt? Skal sjekke opp litt jeg. 😊 er bare litt skeptisk og redd for dårlig stoff, dårlige sømmer.
Gjest Evans Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Er de skikkelige i sømmer og slikt? Skal sjekke opp litt jeg. er bare litt skeptisk og redd for dårlig stoff, dårlige sømmer. Jeg tror at hvis du gjør gode undersøkelser så kan du få en veldig fin kjole, og til en langt rimeligere pris Det er sikkert en del som ikke er så fine også, men jeg har hørt om mange som har vært veldig fornøyde. Skader ikke å se litt på det tenker jeg
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror at hvis du gjør gode undersøkelser så kan du få en veldig fin kjole, og til en langt rimeligere pris Det er sikkert en del som ikke er så fine også, men jeg har hørt om mange som har vært veldig fornøyde. Skader ikke å se litt på det tenker jeg Da skal jeg undersøke litt 😊 Tusen takk! Vet du om andre gode sider med kjoler evt? 😊
Gjest Evans Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Da skal jeg undersøke litt Tusen takk! Vet du om andre gode sider med kjoler evt? Jeg har bestil selskapskjoler på lightinabox og vært veldig fornøyd med både stoff og kvalitet
Pimpel Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Belle amie skal snart ha 30-70% salg på hele butikken. Kanskje du finner noe der? Lurer på om det er 12. Juni. Men det finner du lett utav
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Hei! Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet.. Har dere noen forslag? Jeg bor i bergensområdet om det har noe å si. Det blir sommerbryllup neste år. Budsjettet er på 7000. Kan strekke meg til 8000, men ikke mer! Hva jeg ønsker: - a-linje. Jeg vil ha litt skjørt, men ikke for stort. - jeg ønsker at skjørtet er i silke. - skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her. - overdelen skal ha blonde eller en annen form for pynt. - klassisk kjole. Gjerne mulighet for strassbelte eller liknende. Tusen takk på forhånd Du får ikke brudekjole i silke til 8000 kr Anonymous poster hash: 24635...0d2 4
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Du får ikke brudekjole i silke til 8000 krAnonymous poster hash: 24635...0d2 Sateng. Jeg er åpen for forslag
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Belle amie skal snart ha 30-70% salg på hele butikken. Kanskje du finner noe der? Lurer på om det er 12. Juni. Men det finner du lett utav Åå, supert! Vet du om brudehusetskal ha salg snart også?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Finn en forhandler som selger Lilly-kjoler. De er forholdsvis rimelige og pene. Anonymous poster hash: a55d4...d72
Gray Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Hei! Jeg har problemer med å finne den perfekte brudekjolen. Har leitet på finn osv men finner ikke "den rette". Jeg har vært i brudesalonger, og der fant jeg en som jeg falt for, men den er jo såklart nesten to ganger så dyr som budsjettet.. 😩 Har dere noen forslag? Jeg bor i bergensområdet om det har noe å si. Det blir sommerbryllup neste år. Budsjettet er på 7000. Kan strekke meg til 8000, men ikke mer! Hva jeg ønsker: - a-linje. Jeg vil ha litt skjørt, men ikke for stort. - jeg ønsker at skjørtet er i silke. - skjørtet skal være ganske glatt, altså ikke ha noen draperinger eller liknende, men kan være åpen for ting her. 😊 - overdelen skal ha blonde eller en annen form for pynt. - klassisk kjole. Gjerne mulighet for strassbelte eller liknende. Tusen takk på forhånd 😊 Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet Du kan få kjøpe min om du vil
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Du beskriver her brudekjolen min! Noe så festlig Kjolen min er en Kenneth Winston, og er bare helt nydelig! Den har slep og skjørtet er fullere enn der ser ut på bildet Du kan få kjøpe min om du vil Åå! Nydelig! Hvilken str er den? 😊😊
Gray Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Åå! Nydelig! Hvilken str er den? 😊😊 Takk! Jeg gleder meg noe enormt til å bruke den om 2 måneder! Den er i strl 34
Gjest Trappetroll Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Takk! Jeg gleder meg noe enormt til å bruke den om 2 måneder! Den er i strl 34 Du blir garantert nydelig! Hmm.. Jeg bruker vanligvis 36 😁
Gray Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Du blir garantert nydelig! Hmm.. Jeg bruker vanligvis 36 😁 Takk! Begynner å glede meg mer og mer nå, tiden flyr. Neste år dere skal gifte dere eller? Jeg bruker vanligvis 34-36 selv
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Brudehuset i Bergen skal ha salg i august, sånn om det ikke er for sent Var innom på mandag, hun ene damen som jobber der sa det! Anonymous poster hash: fb086...99c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Har du sett på JJshouse? Ellers har Belle Amie mange fine, men vet ikke om de har kjoler i din prisklasse... Anonymous poster hash: 7313a...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå