Gå til innhold

Hva ser du etter i en potensiell kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle single kvinner og menn.

Nå er sommeren i full anmarsj... klokkene ringer og våryrheten trer over til øm og kjærlig sommerlek. Som mange andre er jeg på utkikk etter en kjæreste. Jeg er registrert på sukker og venter bare på at drømmemannen skal dukke opp i livet mitt!

I den forbindelse er det viktig for meg å korrelere verdier, jeg stiller meg kun fornøyd med det aller beste!

Så.. hva setter du mest vekt på i et forhold? Hvordan ser du for deg din drømme type eller kvinne? Hva med Stil? Personlighet? Humor?

:)

Anonymous poster hash: 7169b...923
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som er blid, en å prate mye med, en som liker å kose, en som liker å slappe av hjemme, en som er mer opptatt av meg enn å imponere familien min, en som liker meg for den jeg er.

• Liker 4
Skrevet

Alle single kvinner og menn.

Nå er sommeren i full anmarsj... klokkene ringer og våryrheten trer over til øm og kjærlig sommerlek. Som mange andre er jeg på utkikk etter en kjæreste. Jeg er registrert på sukker og venter bare på at drømmemannen skal dukke opp i livet mitt!

I den forbindelse er det viktig for meg å korrelere verdier, jeg stiller meg kun fornøyd med det aller beste!

Så.. hva setter du mest vekt på i et forhold? Hvordan ser du for deg din drømme type eller kvinne? Hva med Stil? Personlighet? Humor?

:)

Anonymous poster hash: 7169b...923

En som er omtenksom, snill, ordentlig, lett å prate med, og trivelig å være rundt :) En med litt felles interesser og felles verdier i livet :)

Skrevet

en som er like god i senga som meg :wow:

• Liker 1
Skrevet

Flott smil, fine øyne, god, omtenksom, sosial, morsom osv osv osv...

Den beste egenskapen til han jeg dater nå er uansett hvor jævlig dagen har vert så glemmer jeg den bare av å høre stemmen hans, han får meg alltid til å le og stresse ned.

AnonymBruker
Skrevet

er ikke sååå optatt av utsende, men han må være litt kjekk! utadvent, snill og ærlig :laugh: også er det viktig at han ikke er redd for å ta på meg. ta tak i ræven min når han kysser meg og ikke være redd for å hoppe på meg, hahah

Anonymous poster hash: c3d93...9be
Skrevet

en som er like god i senga som meg :wow:

:Nikke:

En som ikke røyker. En som ikke er religiøs (som ikke dytter det på andre med holdninger, meninger og livsvalg). En som ikke kjøper sex. En med sunne realistiske holdninger og empati. En som viser med handlinger hva han står for, at det ikke bare blir masse ord og null handling. En som respekterer andre mennesker, kvinne, mann og barn på lik linje med seg selv. En som har innsikt til å se at nedlatende holdninger ikke er løsningen på problemer. En som har balanse på sin egen økonomi. Og en som deler mitt syn på at alle mennesker er våre naboer.

Jada, jeg leter vel etter min like.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke jeg har høye krav jeg, men tydeligvis er det vanskeligere enn som så å finne en som:

*Respekterer meg og mitt

*Som ikke snakker i gåter

*Er ganske smart og går an å prate med om det meste

*Som gir meg følelsen av å være meg selv

*Som er max 10 år yngre enn meg..

*Som ikke er avhengig av alle andre..

*Har litt sær humor

Gjest knerw
Skrevet

Personligheten betyr alt. Så lenge hun har bra personlighet betyr utseende lite. :)

Hun må være snill, ærlig, morsom å være sammen med, glad i barn og dyr, forståelsesfull, til å stole på o.s.v.

Jeg trenger en som er litt lik meg, slik at hun kan forstå meg... for jeg er ganske rar. :P

Samme syn på politikk o.s.v. er viktig.

Skrevet

Personligheten betyr alt. Så lenge hun har bra personlighet betyr utseende lite. :)

Hun må være snill, ærlig, morsom å være sammen med, glad i barn og dyr, forståelsesfull, til å stole på o.s.v.

Jeg trenger en som er litt lik meg, slik at hun kan forstå meg... for jeg er ganske rar. :P

Samme syn på politikk o.s.v. er viktig.

Den siste der røk jeg virkelig på. Er så lite politisk interessert som det går ann å bli :P

Gjest knerw
Skrevet

Den siste der røk jeg virkelig på. Er så lite politisk interessert som det går ann å bli :P

Hehe. ;) Jeg kan ikke skryte av å være særlig interessert i politikk selv, men man følger da litt med i det minste. :P

Gjest alegria
Skrevet (endret)

En ærlig, kjekk, ambisiøs og snill mann som er rå i senga :)

Edit: er ikke singel da, og er heldig som har en slik en.

Endret av alegria
Skrevet

Utseende har ikke så mye å si, men han må være snill, ærlig, jeg må kunne være meg selv med han og føle at jeg kan komme til han hvis jeg lurer på noe eller hvis det er noen problemer. Han må være rolig (altså ikke aggressiv). Jeg er også opptatt av at han må være litt opptatt av samfunnet (politikk, nyheter osv), ikke nødvendigvis så veldig, men det er greit å kunne snakke litt om sånt også. Vi bør også ha relativt like verdier. Vil gjerne ha en som er glad i barn, kan godt ha barn selv, siden jeg har det. Og glad i dyr :)

Haha. Nå følte jeg meg kravstor ;) Er egentlig ikke på utkikk ennå engang (selv om jeg er singel).

Skrevet

En med humor og glimt i øyet, som er snill og omtenksom og liker å kose. Utseendet er ikke så viktig, jeg har falt for mange ulike typer, det viktige er at det er kjemi der (og jeg er en sucker for et fint blikk).

Skrevet

Ønsker meg en som er snill, intelligent og morsom, og som har noen planer for livet sitt.

En som kan sjarmere meg i senk og som vet hvordan han kan få meg til å hive etter pusten og pulsen min til å stige. :jepp:

Skrevet

Alt jeg vil ha er en bra rumpe jeg kan kna på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...