Gå til innhold

Hva i helsikken mener flyselskapet med dette?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte flybilletter igjennom flightfinder for noen måneder siden og har nå mottat denne mailen:

¨Vi ønsker å minne om at du da du bestilte reisen, valgte vårt laveste tjenestenivå BASIC, som ikke inkluderer noen ettersalgstjenester. Det betyr at det er ditt eget ansvar som kunde å holde deg oppdatert om avreisen eller å kontakte respektive flyselskap før reisen for å sjekke om flyavgangen er i rute. Dette fordi flyavganger kan bli kansellert, og fordi flyselskapene kan gjøre endringer i avgangene sine på grunn av uforutsette hendelser. Som kunde med tjenesten BASIC er det ditt eget ansvar å skaffe deg informasjon om eventuelle endringer.
Siden det kan være både dyrt og tidkrevende å følge opp dette på egen hånd, anbefaler vi at du oppgraderer tjenestenivået ditt til PLUS. Da vil vi kunne hjelpe deg å håndtere de ovennevnte situasjonene. Når du kjøper tjenestenivået PLUS, vil vi kontakte alle involverte flyselskaper, endre eller revalidere billettene dine og varsle deg om eventuelle endringer som måtte oppstå. Du får også tilgang til flere funksjoner i supportsystemet vårt og kan kontakte oss per e-post hvis du har spørsmål om reisen.¨


Det er vel ikke nødvendig at jeg forandrer på noe? Fattet ikke hva de mener det kan bli dyrt å følge dette opp på egenhånd?



Anonymous poster hash: 519f4...224
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er nok bare ute etter å lure ut av deg mer penger. ;)



Anonymous poster hash: a7c18...8cc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å fly med visse selskap er jammen vanskeligere enn det man skulle tro. :vetikke:



Anonymous poster hash: 25b4d...74e
Skrevet

Haha, wtf. Tilgang til email adressen deres :fnise: Sært selskap.

Skrevet

Dersom det bare betyr at du selv må dobelltsjekke avgangstidene så er det jo ikke noe stress. Men det kunne jo se litt ut som om du selv må fikse det dersom flyet blir forsinket, og du derfor ikke når evt. videre fly (dersom du mellomlander), i så fall så kan det jo bli dyrt om ikke selskapet dekker den endrede reisen for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke flyselskapet som er teit, men flightfinder som du bestilte gjennom? Eller?

Nei, du trenger ikke gjøre noe, de prøver bare å få litt penger ut av deg (akkurat som den idiotiske avbestillingsforsikringen man kan betale for hos noen), bare følg med på avgangene når det nærmer seg.

Anonymous poster hash: 2aa71...325

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...