Kremtopppen Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hei, kjæresten min er veldig annerledes enn de tidligere kjærestene mine, noe som gjør at jeg ofte blir unødvendig beskymret. I mine forje forhold har de alltid blitt så utrolig betatt av meg - helt hodestups forelsket, ikke bare i begynnelsen av forholdet heller. Jeg hadde aldri noe tvil om hvor jeg hadde dem. Min nåværende kjæreste er mer laidback og ikke like flink til å snakke om følelser. Vi er begge gamere og ikveld pratet vi sammen og jeg spurte om han hadde flørtet med noen andre mens vi har vært sammen. Han svarte at han ikke hadde gjort det, forutenom idag. Da hadde han spilt med en jente, han hadde gjort noe ingame og deretter hadde han sagt til henne at han prøvde å imponere henne. (Han så tydeligvis på dette som flørting) Ok, før alle slakter meg her, så synes jeg ikke det var så gale av han å si, men jeg lurer på hva det betyr når menn småflørter med andre damer på denne måten? Bare små kommentarer her og der til personer man kanskje egentlig ikke kjenner? Gjør menn det for å få bekreftelse på at de fortsatt er tiltrekkende for det motsatte kjønn? Gjør dem det fordi det er spennende og gøy, uten intensjoner om noe annet? Hvor går gresen på hva som er ok flørting og ikke? Hvordan hadde dere reagert om kjæresten deres hadde gjort det samme som min sa til meg? (Jeg er kvinne selv om det står på profilen min at jeg er mann - vet ikke hvordan man får endret det. hmf.) Endret 5. juni 2014 av Kremtopppen
Gjest Idollet Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Trykk på navnet ditt oppi høyre hjørne, trykk kontrollpanel, bla ned. Der står det mann, og du skifter til kvinne. Så trykker du lagre. Vet ikke hvorfor noen menn småflørter med andre jenter mens de er i forhold. Sikkert samme grunn som når jenter gjør det.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg flørter kun med damer som flørter med meg, som en gjentjeneste selvsagt. Anonymous poster hash: 3f6bf...ab3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jeg flørter kun for å flørte, trenger ikke bety noe. Anonymous poster hash: 1f716...c63
Gorgonzola Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Fordi dere elsker det. Oppmerksomheten altså.
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Flørtet med henne ingame? Er det noe big deal da? Jeg hadde nok heller reagert hvis det var heftig flørting irl Endret 5. juni 2014 av .-L-.
pressplay Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Han prøvde vel bare å level up på seduction skillsene sine
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Det er mye tulling som fort blir flørtete. Så lenge det ikke er fysisk er det vanskelig å trekke skillelinje.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 liker ikke at min kjæreste gjør det heller. han er overhyggelig til alle , og ja jeg tror han kan flørte litt. liker vel oppmerksomheten og at alle sier han er en snill og flott mann. han trenger det vel selv om han får myyyye bekreftelse fra meg. tror ikke han vil miste meg, men liker dette svært dårlig. Anonymous poster hash: 2ac6c...5a1
*Verdande* Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 liker ikke at min kjæreste gjør det heller. han er overhyggelig til alle , og ja jeg tror han kan flørte litt. liker vel oppmerksomheten og at alle sier han er en snill og flott mann. han trenger det vel selv om han får myyyye bekreftelse fra meg. tror ikke han vil miste meg, men liker dette svært dårlig. Anonymous poster hash: 2ac6c...5a1 Det samme er tilfellet med min kjæreste. Han trenger så irriterende mye bekreftelse og elsker oppmerksomhet, selv om jeg prøver å gi han det på alle områder. Han tenker lite over det når han prater med folk, men han er veldig opptatt av å bli likt pga lavt selvbilde og paranoide tanker om hva andre måtte tenke om han.
Sapientia Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Noen vil helt sikkert bli oppfattet som flørtene uten at det egentlig er deres intensjon. Andre går bevisst inn for å flørte med andre av ulike årsaker. Sistnevnte synes jeg ikke er greit!
naturbarn Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Det går vel begge veier. Kvinner flørter de også. Det er bare typen menneske tror jeg. Noen liker oppmerksomheten, bekreftelsen, humoren og latteren det medfører å flørte. Man blir glad, deler hjertevarme osv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 er jo veldig naturlig å flørte, er ikke alltid man tenker over at man gjør det en gang :-) jeg elsker å flørte, gjør det ikke forde jeg er interessert i andre gutter, jeg har en mann og han skal jeg holde meg til! så flørting går greit så lenge det ikke er fysisk :-) Anonymous poster hash: 20280...ba9
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor små flørter kvinner med andre når de er i forhold ?
Lennhy Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Flørting er et stort begrep synes jeg, å om det er flørting kommer helt ann på øyene som ser. I sosiale sammenhenger tror jeg vi alle flørter, vi er hyggelige, gir hverandre komplimenter osv. Når vi treffer nye folk er vi alltid ekstra hyggelige, spøker og flørter. Jeg synes det er flørting vist min "mann" ikke kan si eller gjøre det samme når jeg er tilstede, da tråkker han over streken til flørting.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Er vel samme grunn som oss jenter (noen iallfall), for å få bekreftet at vi fortsatt er tiltrekkende ja Selvtillitsboost! Anonymous poster hash: ed23b...cba
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Min samboer flørter når han er over en viss promille full & derfor ekstra full av selvtillit. Da ser han nok på seg selv som en skikkelig storsjarmør. Bra for hans selvtillit, men flaut for meg. Hadde jeg filmet seansen, ville kanskje han også blitt litt flau. Anonymous poster hash: 05b12...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå