Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte nylig en tidligere ons som jeg egentlig liker (litt) og som jobber i samme område på bussen.

Situasjonen utarter seg på følgende måte;

Jeg spurter inn på bussen (rakk akkuratt bussen) og ser sikkert passe stresset ut. Han sitter rett ved inngangen og jeg ser rett på han i det jeg går forbi for å sette meg lenger bak i bussen.

Jeg smiler, og sier hei ganske høyt, men venter lenge på responsen. Han nikker, men det kunne se ut til at han kanskje ikke kjente meg igjen.

Jeg hadde solbriller på og spurtet avgårde.

Jeg tenkte at han sikkert ikke kjente meg igjen. Eller at han kanskje syns det var rart å treffe på meg.. Når vi skal gå av bussen, så reiser han seg ganske fort, men når han kommer ut av bussen så går han i sneglefart.. Jeg syns dette er litt bisart. Er det ikke naturlig at en ville hastet litt avgårde om en skulle til jobb?? Kanskje spesielt dersom en treffer på noen en har hatt en seksuell relasjon med?

Jeg valgte å holde meg bak, selv om jeg hadde det travelt. Om jeg hadde gått forbi, måtte jeg jo stoppet å snakket.. Jeg ville ikke latt være liksom..

Tenkte litt på dette i ettertid. Var dette en måte å "teste" meg på (ville jeg holde meg bak?) eller kanskje en måte å uttrykke "care" på? (Ved å gå fort og haste så viser han at han er "bevisst" på at jeg er der)

Et tredje, mindre interessant alternativ er rett og slett at han ikke kjente meg igjen, og at han nikket for å være hyggelig..

Teit hendelse å henge seg opp i, men hadde vært interessant å se hva andre tenkte her..:)

Anonymous poster hash: 6a68d...a1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvorfor dkal man haste av gårde til jbob med mindre man har dårlig tid?

Snakk om å analysere ting ihjel

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...