AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg innser at det er veldig mange tråder her på forumet om hva vi kvinner ikke setter pris på i en mann. Hva vi irriterer oss over, enten det er i en nåværende kjæreste eller noe som plaget oss ved eksen. Så dere menn; Er det noe dama deres gjør eller sier som irriterer dere, eller som dere skulle ønske ikke skjedde? Evt. eksen din. Anonymous poster hash: 89f4c...76e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Eksen min løy, det likte jeg ikke Og han siklet snus på puta ÆSJ! Hvem legger seg med snus?😱Anonymous poster hash: f21f3...5b8 1
Tøytigern Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jes. Hun har det med å sitte og lakkere tåneglene med føttene sine på stuebordet og bomullsdotter mellom tærne, mens hun snakker i mobilen, ser på OneTreeHill og forgifter stua med aceton og lakk-lukt. Hva har føttene hennes på kanten av stuebordet å gjøre? Og hvorfor må hun skravle i telefonen og se på det hjernedøde programmet samtidig? Sist gang dryppet hun rød lakk på stueteppet. Det var ikke første gang hun har gjort det. Unlike. 5
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Han var elendig på å holde orden og gjøre rent. Ofte lå det vann over alt etter han.
Sylvari Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 "Så dere menn; Er det noe dama deres gjør eller sier som irriterer dere, eller som dere skulle ønske ikke skjedde? Evt. eksen din." liker ikke at han røyker! Han var elendig på å holde orden og gjøre rent. Ofte lå det vann over alt etter han. 4
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 "Så dere menn; Er det noe dama deres gjør eller sier som irriterer dere, eller som dere skulle ønske ikke skjedde? Evt. eksen din." Haha Han er jo en eks, selv om jeg er kvinne..
Irovar Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Haha Han er jo en eks, selv om jeg er kvinne.. Poenget er at tråden er rettet mot menn, og ikke kvinner. Svarene til kvinner er altså ikke relevant. Det blir ikke spurt om eksen til kvinner i hi. 3
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Poenget er at tråden er rettet mot menn, og ikke kvinner. Svarene til kvinner er altså ikke relevant. Det blir ikke spurt om eksen til kvinner i hi. Det er mange tråder som rettes mot menn eller kvinner og hvor begge svarer uansett. 1
Sillicious Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Interessannt tråd! Her kan vi lære mye damer 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Interessannt tråd! Her kan vi lære mye damer Ja, det var poenget med tråden. La oss damer lære oss noen av de tingene menn ikke setter pris på at vi sier eller gjør. Men det forutsetter at heterofile damer slutter å svare i tråden! Anonymous poster hash: 89f4c...76e 1
Gjest avocadoen Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Hmm.. For min del er det egentlig lite jeg irriterer meg over ved han. Han er ganske perfekt for meg Jeg kan bli litt plaget av at han f.eks er ganske konfliktsky til tider (det går ikke ut over meg siden han ikke er konfliktsky med meg, men med andre) noe som går ut over han noe som gjør meg litt oppgitt, men er likevel veldig glad i han for den han er. En ting som er irriterende med meg er at jeg er ganske pratsom når vi ser film og spesielt om vi har vært på byen og går hjem for å se film Han sier at han synes det er litt morsomt da at jeg blir irritert om karakterene gjør noe dumt, men vet ikke jeg...
Leehyori Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Hm jeg hater at han glefser når vi prater, altså vi har en normal samtale og hvis jeg sier noe han er uening med så blir stemmen høy, sur osv. Jeg haaaaater, haaaaaaater dette! Det gjør at jeg ikke gidder å prate med han, jeg blir faktisk sur. Jeg liker heller ikke at han lager grimaser når jeg prøver å ha en seriøs samtale, det virker som han syns det er kleint eller noe så han prøver å gjøre samtalen morsom... i dunno :/
SuperFace Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Hm jeg hater at han glefser når vi prater, altså vi har en normal samtale og hvis jeg sier noe han er uening med så blir stemmen høy, sur osv. Jeg haaaaater, haaaaaaater dette! Det gjør at jeg ikke gidder å prate med han, jeg blir faktisk sur. I know!!! Min gjør også det! Uansett hvor det måtte være.. Litt kjedelig når det skjer på restauranter og lignende Det ser ut som som det var et håpløst prosjekt å få bare menn til å svare på denne tråden Sorry
andy capp Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Jeg mislikte sterkt at hun ikke klarte å holde seg til tema.... Og det er visst mange kvinner som ikke klarer det når jeg leser svarene i denne tråden. Spørsmålet var faktisk rettet til menn... 7
globalagogo Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Ja, men dette er kvinneguiden... Med et sterkt flertall av kvinner...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #17 Skrevet 7. juni 2014 Ja, men dette er kvinneguiden... Med et sterkt flertall av kvinner... Ja betyr det at kvinner er nødt til å svare likevel? Det er hundrevis av andre tråder med samme tema som er beregnet for KVINNER. Jeg er ute etter svar fra MENN. Og hva har det å si at menn er i undertall på forumet? Jeg er ikke mer interessert i svar fra kvinner av den grunn.... Anonymous poster hash: 89f4c...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå