AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Del Skrevet 4. juni 2014 Har fått atarax 10mg utskrevet og skal begynne på de i dag, har aldri tatt noe mot angst og nerver før, så jeg er spent. Hvordan vil jeg reagere i kveld og hvordan er jeg i morgen? Noen som har gått på det før? Anonymous poster hash: 0bca4...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. juni 2014 #2 Del Skrevet 4. juni 2014 Atarax er bra saker! Det er egentlig en kløestillende medisin, så du blir ikke "dopet ned" på samme måte som med tunge beroligende. Min erfaring (har tatt det nesten hver kveld i 5 år nå) er at man blir behagelig tung og avslappet i kroppen og sover godt om natten. Du kommer nok til å føle deg litt søvnig i morgen (for min del har det aldri vært noen kraftig hangover), men det går fort over når du kommer deg opp av senga og får rørt litt på deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #3 Del Skrevet 4. juni 2014 Atarax er et kjempegodt middel for min del hvertfall Er kanskje litt ekstra søvnig om morgenen, men ikke så mye at det blir et problem. Saker som Imovane derimot kan jeg sove døgnet rundt på Men jeg blir ikke søvnig av de med mindre jeg er trøtt fra før da. Virkningen er nok individuell men det er et ganske mildt middel Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Del Skrevet 4. juni 2014 Anbefaler deg å dele tabletten i to, altså ta kun 5mg. Tenker dette er mer enn nok for deg, da dette er første gangen. Vær obs på at du kan bli uggen i kroppen, svimmel,litt sløv og susete i hodet. Du kommer til å sove som en stein i natt Jeg pleier å bli nesten dårlig dagen etter å ha inntatt en liten dose atarax. Må sies at jeg ikke er vandt med beroligende, men blitt litt nå i det siste. Utrolig trøtt, sløv, utmattet, kvalm, blek. Er ikke sikkert du reagerer slik i det hele tatt. Lykke til! Anonymous poster hash: 5cd7c...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #5 Del Skrevet 4. juni 2014 Anbefaler deg å dele tabletten i to, altså ta kun 5mg. Tenker dette er mer enn nok for deg, da dette er første gangen. Vær obs på at du kan bli uggen i kroppen, svimmel,litt sløv og susete i hodet. Du kommer til å sove som en stein i natt Jeg pleier å bli nesten dårlig dagen etter å ha inntatt en liten dose atarax. Må sies at jeg ikke er vandt med beroligende, men blitt litt nå i det siste. Utrolig trøtt, sløv, utmattet, kvalm, blek. Er ikke sikkert du reagerer slik i det hele tatt. Lykke til!Anonymous poster hash: 5cd7c...1d9 Dette hørtes ganske lite ut for min del. Jeg har 25mg og tar gjerne fler av de og. Men kanskje greit å starte med lav dose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. juni 2014 #6 Del Skrevet 4. juni 2014 Dette hørtes ganske lite ut for min del. Jeg har 25mg og tar gjerne fler av de og. Men kanskje greit å starte med lav dose Samme her, begynte rett på 25 og nå tar jeg to stk hver kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Del Skrevet 4. juni 2014 Ts her, tok den da jeg startet tråden og her ligger jeg, redd og søvnløs som vanlig men kanskje ikke lurt å ta en til? Skl jo ha en dag i morgen og.Anonymous poster hash: 0bca4...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. juni 2014 #8 Del Skrevet 4. juni 2014 Ts her, tok den da jeg startet tråden og her ligger jeg, redd og søvnløs som vanlig men kanskje ikke lurt å ta en til? Skl jo ha en dag i morgen og.Anonymous poster hash: 0bca4...c3a Det begynner å bli ganske sent nå, og jo senere på natten du tar den, jo trøttere blir du i morgen. Men hvis legen din har sagt at det er greit at du tar to, så skader det ikke å ta en til nå, hvis du vil ta risken på å bli litt groggy i morgen tidlig. Og i morgen kveld tar du ataraxen 1-2 timer før du legger deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Del Skrevet 5. juni 2014 Atarax har sterkest virkning etter 4 timer, så du burde egentlig tatt den for noen timer siden alt, spesielt siden den har lang halveringstid (tiden før den er ute av systemet ditt). Du kommer til å føle deg trøtt og sliten i morgen, men dette vil gå seg til etterhvert. Begynn med 10 mg hvis det er dette du har avtalt med legen din, 5mg er hva man gir småbarn. (10 mg er en ganske beskjeden dose, vanlig dose er 25mg+ ) Anonymous poster hash: 894f0...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 5. juni 2014 #10 Del Skrevet 5. juni 2014 Helt OK:) Jeg tar samme dosen selv mot angst. Rene vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk Atarax mot kløe. Jeg fikk en skikkelig hangover! Hele dagen etterpå gikk jeg i en døs, helt grusomt. Jeg ble egentlig overrasket siden jeg tåler medisiner godt, får sjelden bivirkninger eller rus av sterke smertestillende (nå høres jeg ut som en narkoman, men det er jeg ikke. Har bare prøvd ut en rekke smertestillende pga sterke smerter). Nei, aldri mere Atarax for min del. Anonymous poster hash: 492b7...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå