Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sammboeren min har rett og slett skiftet personlighet.

Sier han ikke vil være sammen med meg mer, liker meg ikke lengre, vil ikke løse dette. (Har flyttet ut)

Vi har barn og jeg har bedt på knærne om familievernkontoret osv. men nei, han vil være fri. Har blitt kjent med nye damer, møter de, går på fester, er ute flere ganger i uken, ny sveis, nye klær, trener og er iskald og hard mot meg.

Hva faen skjer? Blir man hjernevasket i den krisen?

Jeg kjenner ikke fyren igjen, virkelig ikke. Han er som natt og dag.

Han har alltid vært omsorgsfull og snill, men nå... 😰😱😥😢

Vær så snill, ikke si at jeg sikkert er grusom og at han sikkert har gått fra meg pga det, jeg er ingen superwoman, men jeg er faktisk en god person, og jeg fortjener IKKE dette :(

Anonymous poster hash: 56be8...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midtlivskrise. Toget har forlatt perrongen og du er dessverre ikke på det.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Hvis man drar statistikk ang. når folk skilles eller går fra hverandre handler det ofte mer om antall år sammen enn den faktiske alderen man har nådd. Skilsmisser forekommer i mange aldersgrupper.

Det betyr ikke at det er partneren sin feil, men at det ofte er slik idag at folk har mange forventninger til et forhold, til hvor lenge lidenskapen skal vare osv. Selvsagt kombinert med faktorer partneren har bidratt til - ikke at man ikke er et godt menneske, men f.eks. masing, neglisjering av behov, mindre sex, latt seg selv forfalle, mindre respekt el.l.

Også er det jo klart at når man faktisk har sagt at man vil ut står man "friere". Dvs. at livet han har planlagt en stund kan han nå leve - han har ikke forandret seg over natten men tillater seg langt mer.

Anonymous poster hash: 8c791...f30
AnonymBruker
Skrevet

^Meg over.

Selvsagt er midtlivskrise en faktor i alt dette, slik overgangsalderen kan skape mange problemer for kvinner, også i et forhold.

Men det er ikke ene og alene noe som står ansvarlig for bruddet. Mange gir opp etter få års ekteskap, og de som er innstilt på å vare, vil også vare igjennom 40årene.

Anonymous poster hash: 8c791...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...