AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Sitter i soffaen og ser på tv, sier kjæresten min helt ut av det blå: "tjukk du har blitt". Jeg ler det vekk. Han ler også og sier han bare skøyer, men innerst inne sårer det meg. Hvordan ville dere reagert? Er så lei har lyst til å slå opp. Anonymous poster hash: b0023...bac
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Sitter i soffaen og ser på tv, sier kjæresten min helt ut av det blå: "tjukk du har blitt". Jeg ler det vekk. Han ler også og sier han bare skøyer, men innerst inne sårer det meg. Hvordan ville dere reagert? Er så lei har lyst til å slå opp. Anonymous poster hash: b0023...bac Har du lyst til å slå opp så slår du opp. Det spiller ingen rolle hva vi på KG mener du skal gjøre. Anonymous poster hash: a2c7e...f34 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Nei, men jeg trenger å vite hva dere synes om det... Dumt sagt, men er det virkelig grunn til å slå opp? Anonymous poster hash: b0023...bac
Gjest Peaches Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Nei, men jeg trenger å vite hva dere synes om det... Dumt sagt, men er det virkelig grunn til å slå opp? Anonymous poster hash: b0023...bac Nei, det syns jeg ikke det er! Men du må jo gjøre det du føler for. Jeg hadde aldri slått opp av den grunnen hvertfall Endret 4. juni 2014 av Peaches 1
Cruulen Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Når man er i et forhold skal man støtte hverandre, trives sammen og bygge hverandre opp. Når en av disse ikke er tilstede ødelegger man seg selv og kaster bort tid etter min mening. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Kanskje du har blitt tjukk? Anonymous poster hash: cbc3f...16d 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Er du tjukk da? Om du ikke er det, så ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: 1c08e...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Ja, jeg er ganske tjukk.... Anonymous poster hash: b0023...bac
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Jeg får høre sånt ofte av min kjære også. Tar meg ikke nær av det, jeg vet det bare er tull. Selvom jeg ikke tar meg nær av sånt, betyr det ikke at du ikke gjør det. Så hva jeg synes om det har jo egentlig ingenting å si, det er jo hva du synes om det som har noe å si. Ville forresten prøvd å ta en prat med han om det i stedet for å bare slå opp (med mindre det andre grunner i tillegg til hvorfor du vil slå opp). 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Jeg får høre sånt ofte av min kjære også. Tar meg ikke nær av det, jeg vet det bare er tull. Selvom jeg ikke tar meg nær av sånt, betyr det ikke at du ikke gjør det. Så hva jeg synes om det har jo egentlig ingenting å si, det er jo hva du synes om det som har noe å si. Ville forresten prøvd å ta en prat med han om det i stedet for å bare slå opp (med mindre det andre grunner i tillegg til hvorfor du vil slå opp). Nei, vil ikke prate med han. Synes det er ekkelt, at han er en klyse og burde komme seg langt vekk fra meg! er så irritert på han nå at... Anonymous poster hash: b0023...bac
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Kommunikasjon. Du må si høyt og tydelig til ham at det er sårende og dårlig gjort å snakke nedsettende om kjæresten sin på den måten. Spør om han hadde likt om du stadig kommenterte at han har så liten penis. Vil du ikke kommunisere med fyren, så er forholdet over allerede, så da er det bare å slå opp. Anonymous poster hash: 7c10b...9d6 1
cocoon Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Er det egentlig bare på grunn av det her at du har lyst å slå opp? Du får prøve å snakke med han om det, men hvis han ikke skjerper seg så er det jo bare å slå opp.
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Nei, vil ikke prate med han. Synes det er ekkelt, at han er en klyse og burde komme seg langt vekk fra meg! er så irritert på han nå at... Anonymous poster hash: b0023...bac Hvis du synes det om han, hvorfor er du sammen med han da? Uansett: Communication is key. Så hvis du ikke vil prate med han om det får du vel bare slå opp da.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Hvor gammel er han? Er det nn du synes en kjæreste skal behandles? Han virker ikke å være oppriktig.. Det finnes så mange bra menn der ute TS, denne fyren er jo bare en guttevalp slik han holder på. Er det verdt å bruke dine beste år på et mennesle som liksom er kjæresten din men behandler deg slik? Vil du ha denne idioten ved din side for alltid?Anonymous poster hash: 1a934...c81
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Det kan jo være hans sære måte på å si at du må ta et tak, og bli aktiv. Men, nei man skal ikke gå rundt å si sånt til sin kjære. Anonymous poster hash: d3fd0...155
Teethgrinding Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Nei, men jeg trenger å vite hva dere synes om det... Dumt sagt, men er det virkelig grunn til å slå opp? Anonymous poster hash: b0023...bac Det kan hende du faktisk har blitt skikkelig feit da. Hva tenker du selv? Harru valker? Isåfall kan man jo spørre seg om kjæresten din faktisk prøver å fortelle deg noe, om enn på en klønete og idiotisk måte.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Hvor gammel er han? Er det nn du synes en kjæreste skal behandles? Han virker ikke å være oppriktig.. Det finnes så mange bra menn der ute TS, denne fyren er jo bare en guttevalp slik han holder på. Er det verdt å bruke dine beste år på et mennesle som liksom er kjæresten din men behandler deg slik? Vil du ha denne idioten ved din side for alltid?Anonymous poster hash: 1a934...c81 Jeg vet ikke... han kan være så enkel i blant men samtidig elsker jeg han jo. Anonymous poster hash: b0023...bac
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Det kan hende du faktisk har blitt skikkelig feit da. Hva tenker du selv? Harru valker? Isåfall kan man jo spørre seg om kjæresten din faktisk prøver å fortelle deg noe, om enn på en klønete og idiotisk måte. Prøver å fortelle? Er vel mulig å evt ta det opp på en annen måte enn som i barneskolen. Hva er dette for slags folk som synes det er ok å kommunisere så ræva måte til sin partner? Anonymous poster hash: 1a934...c81 1
Teethgrinding Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Vil du ha denne idioten ved din side for alltid?Anonymous poster hash: 1a934...c81 Hvis jeg kunne velge ville jeg helst hatt en ærlig partner enn en slik "voksen mann" som aldri utfordrer partneren sin, slik alle feite damer på KG mener er det ypperste av det ypperste. *spy*
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Nei, vil ikke prate med han. Synes det er ekkelt, at han er en klyse og burde komme seg langt vekk fra meg! er så irritert på han nå at... Anonymous poster hash: b0023...bac Du burde si ifra at det er sårende med slike kommentarer, fordi du har mer enn nok med dårlig selvfølelse pga vekta. Slike kommentarer gjør bare vondt verre, og dersom han ikke slutter med det, hvorfor skal du finne deg i mer av slikt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå