Gå til innhold

pf proteinpannekaker, er de gode ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i pannekaker som frokost, men det er jo ikke så veldig sunt. Men Idag så handlet jeg på butikken å da så jeg at pf hadde proteinpannekaer, som jeg forsto så skulle mann bare tilsette vann. Noen som har smakt de pannekakene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også. Kjøpte X-life sine,

men de hadde for mye mandel, fikk marsipan assosiasjoner og jeg hater marsipan.. Har derfor ikke tørt og prøve pf sine.

Gjest multibox
Skrevet

De er veldig gode ja! Du kan blande med melk og, ikke kun vann :)

Skrevet

De er veldig gode ja! Du kan blande med melk og, ikke kun vann :)

kan jeg bruke bare melk eller må jeg bruke vann også ?
AnonymBruker
Skrevet

De inneholder hvetemel, eggepulver, melkepulver, søtningsmiddel og proteinpulver. Du kan fint lage de selv. Mel, egg, melk og proteinpulver. Enkelt!

Anonymous poster hash: 805f0...2be

Skrevet (endret)

De er ikke så veldig gode nei, har en litt kunstig smak og nesten metallisk ettersmak synes jeg.. Og så er det faktisk nesten 250 kalorier i EN pannekake på 70 gram!

Jeg bruker å lage pannekakene med havremel og/eller havregryn, sukrinmelis/sukrin gold og litt proteinpulver hvis jeg trenger ekstra. Jeg bruker halvt om halvt med melk og vann. Det er kjempegodt, omtrent like enkelt og like sunt! :D

Endret av SuperFace
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i pannekaker som frokost, men det er jo ikke så veldig sunt. Men Idag så handlet jeg på butikken å da så jeg at pf hadde proteinpannekaer, som jeg forsto så skulle mann bare tilsette vann. Noen som har smakt de pannekakene ?

Husker ikke om det var Proteinfabrikken sine, men jeg kjøpte ihvertfall ei tønne med proteinpannekakepulver. Synes de var gode, selv om de kanskje smakte litt "kunstig" og jeg bare prøvde dem to ganger. Nå har jeg greidd å rote vekk resten av pulveret...

Endret av Dude91
Skrevet

Bedre å lage protein pannekakene selv, 3 bananer og 3 egg, knus bananen og visp sammen til røre.

Ha gjerne oppi protein pulver :) jeg bruker sjokolade protein fra whey, driiiiiiiiiiiiit digg!!

Skrevet

Men pannekaker er veldig lett å lage selv :) Finnes haugevis av oppskrifter på nett om proteinpannekaker, og det er raskt og enkelt å lage.

• 2 år senere...
Skrevet

Pannekaker er veldig lett å lage fra bunnen ja, jeg bruker havremel som jeg maler selv av havregryn. Men når jeg er hos foreldrene mine i helgene er det stress å drasse meg seg både havremel, proteinpulver, sukrin og kesam fram og tilbake. Så jeg kjøpte denne for å ha noe som kan stå hos foreldrene mine. Da har jeg alltid sunne pannekaker lett tilgjengelig når jeg har lyst på :) Dessuten smaker disse veldig godt! Prøvde de for første gang i dag. Smaksopplevelsen er dessuten helt annerledes. Disse smaker mer som amerikanske pannekaker enn de jeg lager selv.. Vekker opp litt barndomsminner :)  Bare husk å ha i litt kanel og kardemomme!

Skrevet

De er helt ok, ikke noe mer enn det. Får litt fornemmelse av papp når jeg spiser de.

Lag egne, som flere sier, mye bedre og ikke så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...