Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste og samboer oppfører seg som en idiot for tiden. Jeg har ikke noe særlig venner og er derfor skikkelig frustrert og trist over å ikke ha noen å snakke med. Trenger en klem og noen trøstende ord :(

Anonymous poster hash: d4119...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er han teit da? Sender deg en klem.

• Liker 1
Skrevet

Stor klem. Har vært i samme situasjon selv. Null venner, teit kjæreste og kun meg selv med alle tankene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er så gretten, dobbeltmoralsk og sur. Alt jeg gjør er galt, men at han gjør eller har gjort akkurat det samme spiller ingen rolle. Han kan klage på det meste, men likevel er alt jeg sier mas. Jeg forstår ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn. Han har nevnt et par ting som plager han, og som vi skal jobbe med. Men de tingene han kan bli sur for er alltid helt random ting. Han var ikke sånn her før, og jeg blir skikkelig sliten. Jeg tror det har noe med gresspollen å gjøre, siden han er så sår og sliten på grunn av det. Men han trenger jo ikke være helt dust selvom.

Takk for klemmer <3

AnonymBruker
Skrevet

Han er så gretten, dobbeltmoralsk og sur. Alt jeg gjør er galt, men at han gjør eller har gjort akkurat det samme spiller ingen rolle. Han kan klage på det meste, men likevel er alt jeg sier mas. Jeg forstår ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn. Han har nevnt et par ting som plager han, og som vi skal jobbe med. Men de tingene han kan bli sur for er alltid helt random ting. Han var ikke sånn her før, og jeg blir skikkelig sliten. Jeg tror det har noe med gresspollen å gjøre, siden han er så sår og sliten på grunn av det. Men han trenger jo ikke være helt dust selvom.

Takk for klemmer <3

Ikke sikkert han har lært å kontrollere eller se sine utbrudd i forhold til humør og form. Sliter med mye vondt i hodet, og fy så gretten jeg kan være, men med årene så har jeg dempet meg. Om jeg skulle bryte ut så ber jeg med unnskyldning og forklarer hvorfor jeg er så kanten av glasset.

Anonymous poster hash: 6c19e...a5e

Skrevet

Har du pratet med han om det? Sett deg ned og si at det plager deg at han reagerer sterkt på helt tilfeldige ting, kanskje det er mer underliggende som dere trenger å prate om.

Sender en klem også :klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert han har lært å kontrollere eller se sine utbrudd i forhold til humør og form. Sliter med mye vondt i hodet, og fy så gretten jeg kan være, men med årene så har jeg dempet meg. Om jeg skulle bryte ut så ber jeg med unnskyldning og forklarer hvorfor jeg er så kanten av glasset.

Anonymous poster hash: 6c19e...a5e

Han er nok ikke så flink til å kontrollere det nei. Jeg tror ikke han vet at han reagerer så kraftig på grunn av allergiene. Prøver å ta hensyn til det, men blir så lei meg når jeg prøver å vise masse forståelse og ikke får noe igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Har du pratet med han om det? Sett deg ned og si at det plager deg at han reagerer sterkt på helt tilfeldige ting, kanskje det er mer underliggende som dere trenger å prate om.

Sender en klem også :klem:

Takk <3

Vi har pratet om det. Han er veldig flink til å skylde på meg. At han er amper fordi jeg har gjort ditt eller datt tidligere. Og så drar han opp ting som vi egentlig har snakket om tidligere.

Vet vi har et par problemer, som ligger på min side, som plager han veldig. Men dette er noe som må ordnes over tid. Ikke noe det hjelper å bare si unnskyld for. Jeg må bevise at jeg er villig til å endre det. Så han går vel rundt og er litt på kanten på grunn av det. Men er likevel veldig slitsomt.

Er så mye teite ting han kan bli sur og spydig om. Jeg har vært syk i et par dager, og da kan han klage over at jeg bare sover hele tiden og ikke gjør noe. Selv om jeg tar oppvask, klesvask og middagslaging. Han bare ser at jeg sover når han kommer hjem og blir sur. Men for noen uker siden var han syk, og da sov han til 18-19 tiden. I tillegg gjorde han ingenting hjemme og jeg måtte gjøre alt når jeg kom hjem fra jobb. Prøver jeg å si at jeg gjør jo bare akkurat det samme som han gjorde for noen uker siden blir han skikkelig amper og sur og sier at det er teit å si osv. Det er så teite ting å være sur for! :/

Skrevet

Takk for klemmer <3

Hvis han fortsetter å være en slik dust mot deg igjennom sommeren, så vet du hva du må gjøre.. :hug: Og venner har du her på kg.

Skrevet

Takk <3

Vi har pratet om det. Han er veldig flink til å skylde på meg. At han er amper fordi jeg har gjort ditt eller datt tidligere. Og så drar han opp ting som vi egentlig har snakket om tidligere.

Vet vi har et par problemer, som ligger på min side, som plager han veldig. Men dette er noe som må ordnes over tid. Ikke noe det hjelper å bare si unnskyld for. Jeg må bevise at jeg er villig til å endre det. Så han går vel rundt og er litt på kanten på grunn av det. Men er likevel veldig slitsomt.

Er så mye teite ting han kan bli sur og spydig om. Jeg har vært syk i et par dager, og da kan han klage over at jeg bare sover hele tiden og ikke gjør noe. Selv om jeg tar oppvask, klesvask og middagslaging. Han bare ser at jeg sover når han kommer hjem og blir sur. Men for noen uker siden var han syk, og da sov han til 18-19 tiden. I tillegg gjorde han ingenting hjemme og jeg måtte gjøre alt når jeg kom hjem fra jobb. Prøver jeg å si at jeg gjør jo bare akkurat det samme som han gjorde for noen uker siden blir han skikkelig amper og sur og sier at det er teit å si osv. Det er så teite ting å være sur for! :/

Altså, når det er problemer i et forhold så ligger det ofte på begge parter. Så jeg er sikker på at det ikke bare er du som må jobbe med ting her, for det høres veldig ut som han har et par-fler ting han må jobbe med han også. Håper at det er forstått av dere begge.

Blir forresten irritert på han av å lese det du skriver her. Du kan jo ikke noe for at du er syk og du trenger å slappe av slik at du kommer deg igjen, så han har ingen rett til å bli sur for det. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok kjeftet på han for oppførselen hans for lengst. Nå ser jeg jo ting bare fra en vinkel her, men det virker jo som han faktisk mangler respekt for deg.

Hvis du trenger å prate forresten, om løst og fast, så kan du alltids plinge meg på PM! Håper dette ordner seg fort, for det er slitsomt å ha det sånn. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han fortsetter å være en slik dust mot deg igjennom sommeren, så vet du hva du må gjøre.. :hug: Og venner har du her på kg.

Aw :) takk snille deg <3

Jeg vil virkelig ikke dumpe han. Han er mannen i mitt liv og jeg er veldig glad i han. Er bare denne siden av han jeg ser nå som sliter meg ut. Jeg vet han har det vondt og vanskelig, så vil jo ikke dumpe han når jeg vet at han oppfører seg sånn på grunn av det. Skulle bare ønske han var flinkere til å se det selv, og faktisk kunne roe seg ned og forstå at jeg ikke gjør alt galt. At han kan se at han overdriver litt iblant. Jeg går rundt og har dårlig samvittighet, selv om jeg vet at det er han som har vært teit. Og det er veldig slitsomt.

Skrevet

Skaff deg venner, man må alltid ha flere ben å stå på...

Skrevet

Aw :) takk snille deg <3

Jeg vil virkelig ikke dumpe han. Han er mannen i mitt liv og jeg er veldig glad i han. Er bare denne siden av han jeg ser nå som sliter meg ut. Jeg vet han har det vondt og vanskelig, så vil jo ikke dumpe han når jeg vet at han oppfører seg sånn på grunn av det. Skulle bare ønske han var flinkere til å se det selv, og faktisk kunne roe seg ned og forstå at jeg ikke gjør alt galt. At han kan se at han overdriver litt iblant. Jeg går rundt og har dårlig samvittighet, selv om jeg vet at det er han som har vært teit. Og det er veldig slitsomt.

Kanskje dere burde prøve parterapi? :hug: Det kunne kanskje løse noe av kommunikasjonsproblemene.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, når det er problemer i et forhold så ligger det ofte på begge parter. Så jeg er sikker på at det ikke bare er du som må jobbe med ting her, for det høres veldig ut som han har et par-fler ting han må jobbe med han også. Håper at det er forstått av dere begge.

Blir forresten irritert på han av å lese det du skriver her. Du kan jo ikke noe for at du er syk og du trenger å slappe av slik at du kommer deg igjen, så han har ingen rett til å bli sur for det. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok kjeftet på han for oppførselen hans for lengst. Nå ser jeg jo ting bare fra en vinkel her, men det virker jo som han faktisk mangler respekt for deg.

Hvis du trenger å prate forresten, om løst og fast, så kan du alltids plinge meg på PM! Håper dette ordner seg fort, for det er slitsomt å ha det sånn. :klem:

Jeg vet jo at han har sine issues han også, som han må jobbe med. Det vet han også. Men de to største problemene i forholdet vårt er faktisk min feil. Så det er noe jeg jobber med nå.

Jeg tror han sliter med å se at jeg er syk fordi han føler seg så ille selv. Han har veldig kraftig allergi hvor medisiner ikke hjelper. Så han har det veldig vondt og trenger søvn hele tiden. Så jeg tror kanskje det er litt misunnelse det går i. At han vet at han også trenger mer søvn, men ikke kan på grunn av jobben. Ikke st det er ok å reagere sånn uansett, men jeg prøver å gi han litt slack likevel. Men kjenner jeg begynner å bli veldig sliten av at alt jeg gjør er feil, når han faktisk gjør det samme selv.

Nå ligger jeg på sofaen og er trist, for han gikk bare og la seg etter han kom hjem fra jobb. Selv om han visste at han måtte handle for at jeg skulle få laget noe middag. Er langt til butikken og jeg har ikke lappen. Så vekket jeg han etter tre timer og han ble kjempesur. Jeg ble ordentlig lei meg fordi jeg hadde jo latt han sove i tre timer selv om jeg var sulten og veldig klar for middag. Så etter en kjempestor krangel går han og kjøper mat. Men når jeg har laget alt ferdig og dekket på bordet så har han gått og lagt seg igjen. Så vi får ikke pratet om noe og han vil ikke spise. Synes det er så trist at vi ikke får snakket om noe eller ordnet noe fordi han hele tiden sover. Tror han legger seg for å unngå å prate siden han er så irritert hele tiden. Vet at han hater å krangle.

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg venner, man må alltid ha flere ben å stå på...

Det er ikke så enkelt. Jeg har alltid slitt med å få venner. Har prøvd ordentlig hardt i flere år. Flyttet fra hjembyen da jeg var yngre. Så har ingen gamle venner fra skoletid slik jeg føler alle andre har.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere burde prøve parterapi? :hug: Det kunne kanskje løse noe av kommunikasjonsproblemene.

Jeg tror ikke han ville gått med på det. Han er så stolt av seg. Og tror han sliter veldig med å se at vi faktisk har et problem også.

Skrevet

Du unnskylder alt han gjør med at det er din feil, eller sykdom som gjør han sånn. Hvorfor det? Det virker som dere bør kommunisere bedre.Kommunisere uten å begynne å krangle. Respekter hverandre. Ikke la det bli enveiskjøring.

Skrevet

Jeg tror ikke han ville gått med på det. Han er så stolt av seg. Og tror han sliter veldig med å se at vi faktisk har et problem også.

Ok, men da må du innse at det er en sjanse for at du må velge han bort senere om han ikke innser at dere er to om alt sammen.

Skrevet

Hvor gamle er dere? Og hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Bor foreldrene dine langt unna? Du kan jo dra til dem noen dager til han har roet seg ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...