Gjest Nightwich Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg leser i ulike tråder at enkelt av dere menn mener at vi kvinner presser dere inn i roller dere ikke naturlig hører hjemme i. Fortell meg så, og her tenker jeg forhold, hva skal vi kvinner gjøre/ikke gjøre for å la dere være menn ? Jeg tenker i forhold til sex, samtaler-bli kjent med hva begge ønsker og føler ( har skjønt at følelser er et ømt punkt) praktiske gjøremål i hjemmet osv. Jeg håper på seriøse svar og individuelle svar
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Vel, mange kvinner har en lei tendens til å overkjøre mannen fullstendig etter en stund i et forhold, tror hun vet alt innen heimen/familien MYE bedre enn han, fordi hun har hatt mye mer med denne siden av samlivet å gjøre. Anonymous poster hash: 598ea...574
Betasuppe Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ikke mas. Ikke mas!!! Lag en liste over ting istedenfor å komme med 1000 småbeskjeder. Ikke si "vi må snakke sammen", bare start en samtale om noe dere lurer på. Og vær direkte... Ikke hint eller gå rundt grøten, si hva du faktisk vil, men er ikke synske. Ikke bruk sex som en belønningsmekanisme. Ikke bli snurt og needy hvis mannen vil finne på noe med venner. Noen kvinner virker som de er livredde for at mannen skal ha det gøy uten dem. Vis at dere greier dere uten typen i 2 sekunder. Praktiske gjøremål: Se punkt 2. Lag liste, og definer oppgavene. Gjør dette uten å drite seg ut på punkt 3. Endret 4. juni 2014 av Betasuppe 3
Tøytigern Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg leser i ulike tråder at enkelt av dere menn mener at vi kvinner presser dere inn i roller dere ikke naturlig hører hjemme i. Fortell meg så, og her tenker jeg forhold, hva skal vi kvinner gjøre/ikke gjøre for å la dere være menn ? Jeg tenker i forhold til sex, samtaler-bli kjent med hva begge ønsker og føler ( har skjønt at følelser er et ømt punkt) praktiske gjøremål i hjemmet osv. Jeg håper på seriøse svar og individuelle svar For det første kan dere slutte med det evinnelige maset om å sitte når man tisser. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker at hvis menn trenger "tillatelse" for å være mann, så er han ikke en mann, men en tøffel Vil du være en mann, så vær en mann, da vel! :D Anonymous poster hash: 3b987...0c3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå