listefyll Skrevet 5. juni 2014 #22 Skrevet 5. juni 2014 Ville gått for en enkel og fin lusekofte hvis hun er typen som kan gå med slikt. Det er mye mer anvendelig enn en genser.
Gjest Blomsterert Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 Vi har hatt en fantastisk au pair boende hos oss det siste året, hun har passet barna våre som er 3 og 5 år gamle, og gjort en strålende jobb med absolutt alt. I slutten av juni reiser hun tilbake til hjemlandet sitt, og i den forbindelse har vi lyst til å gi henne en hyggelig avskjedsgave. Jeg har i hvertfall tenkt til å skrive et fint kort, der jeg skriver hvor mye vi har satt pris på henne osv (selv om hun allerede vet dette altså, jeg forteller henne det ukentlig ), og eventuelt også kjøpe litt forskjellige typisk "norske" ting til henne (en nøkkelring med elg på, melkesjokolade og brunost (hun er blitt veldig glad i det) er det jeg har kjøpt/tenkt til å kjøpe foreløpig). Men jeg har også lyst til å gi noe mer, og litt ordentlig. Tenkte på innrammet bilde av henne sammen med barna, men det fikk hun til jul, så det er jo litt dumt å gi deg igjen. Noen som har noen forslag?? Og gjerne også forslag til flere typisk norske ting som kan være moro for henne å ta med seg tilbake til hjemlandet? På forhånd tusen takk Anonymous poster hash: 2e343...598 Et fotoalbum med bilder av henne og barna. Kanskje noen bilder av Norge og spesielt hjemstedet deres? Et norskdesignet smykke? Et søkvhjerte med barnas navn gravert bak? Kjempehyggelig å lese at dere er fornøyd med jobben hennes,og at dere vil vise det. For henne er jo dette et minne for livet :-)
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2014 #24 Skrevet 5. juni 2014 Hva med å lage en slags minnebok med tegninger, bilder og små historier fra året som har gått? 2
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #25 Skrevet 8. juni 2014 Smykke? Flybilletter tur-retur til Norge en annen gang hun har lyst? :-) Noe typisk norsk? Som feks mariusgenser ja!
Solstrålemamma Skrevet 12. juni 2014 #26 Skrevet 12. juni 2014 Hei! Slenger meg på: *Returbillett til Norge om 1/2 år så hun kan komme på besøk og treffe dere. *Gavebok med hilsen i og Norge-bilder *Gipsavtrykk av barnas hender *Gavebok med norske folkeeventyr på tysk Lykke til med gavekjøp
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juni 2014 #27 Skrevet 12. juni 2014 Smykke, gjerne et hjerte og tegninger fra barna.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #28 Skrevet 12. juni 2014 Støtter forslag om lusekofte eller mariusgenser. Anonymous poster hash: 4e89b...305
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #29 Skrevet 12. juni 2014 hun har vel vært her for tjene penger. så da ønsker hun seg vel penger. Syns Mariusgenser o.l er for patriotisk... Den blir nok liggende på øverste hylle i skapet som et minne.... Anonymous poster hash: a3048...ba1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå