Ånei Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Nå er jeg utrolig lei! Hver kveld etter jobb så klager moren min på hvor FEIT jeg har blitt! Jeg er 19 år gammel og vet ikke hva jeg skal gjøre. Eneste hu gjør er å fortelle meg hvor feit jeg er, og at jeg burde gjøre noe med det. Jeg vet jeg er overvektig, men er ikke ekstremt heller. Dette sårer meg virkelig. Flytting er ikke aktuelt før om 1 år.. Hva burde jeg gjøre?
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Sett hun på plass. Det er uaktuelt at en mor bastant klager på vekta til ungen sin dag inn og dag ut, med mindre det faktisk er liv og død det er snakk om. Du er ikke alene om å ha en slik mor forresten. Ei venninne av meg har ei mor som hele tiden klager på utseende til venninna mi, at hun må sole seg mer, at hun må ned i vekt (selvom hun er tynn som en pinne), at hun må farge håret i den og den fargen osv osv. Til og med JEG fikk beskjed om å gå og sole meg eller lignende når jeg kom på besøk. Jeg har ikke godt pigmentert hud, så jeg bare ba hun om å holde kjeft og da holdt hun kjeft som regel. Endret 4. juni 2014 av KaDust 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Kan jo faktisk være at hun mener det godt, bare at hun ikke sier det på riktig måte? Å være overvektig er ikke bra for kroppen din. Det beste du kan gjøre er å legge om kostholdet og begynne å trene. Ikke gjør det for å glede moren din, men gjør det for deg selv. Fordi du fortjener en god helse.Anonymous poster hash: b6bf8...f32
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Du burde si til moren "Nå må du jammen meg skjerpe deg!" Utrolig at voksne mennesker ikke forstår at det de sier kan såre andre. Kjenner jeg blir irritert! Anonymous poster hash: 5ae20...6d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå