Gjest Girlie Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 Har hørt at sex i dusjen skal være deilig. Har veldig lyst til å prøve det med min kjære. Men hvilke stillinger kan en utføre i dusjen? Det må være begrenset.. Må være vanskelig å utføre sex der?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 17. juni 2004 #2 Del Skrevet 17. juni 2004 Bare pass på så det ikke kommer såpe på føttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 17. juni 2004 #3 Del Skrevet 17. juni 2004 Du vet sikkert hva som skal inn hvor og da er det bare å finne ut ulike måter å få til dette på da. Bare fantasien setter begrensinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 #4 Del Skrevet 17. juni 2004 Bare pass på så det ikke kommer såpe på føttene Har ikke prøvd det selv, men har hørt at det ikke er så veldig digg at det gjør noe.. Men det er jo bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende mann Skrevet 17. juni 2004 #5 Del Skrevet 17. juni 2004 Det ER digg !!! Min kjæreste vil gjerne stående forfra, men det får vi ikke til.... (egen tråd om dette) Stående med meg inn bakfra funker. Det er ikke førstevalget, for det har sine begrensninger enten det er i dusjen eller ikke. I et dusjkabinett på 80*80 eller 90*90 er det ikke plass for så mange andre krumspring. Men det er jo plass til mye SEX selv om selve samleiet ikke er så lett å gjennomføre. Badekaret derimot......Prøv det !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 18. juni 2004 #6 Del Skrevet 18. juni 2004 Du vet sikkert hva som skal inn hvor og da er det bare å finne ut ulike måter å få til dette på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 #7 Del Skrevet 18. juni 2004 Bare pass på at du ikke lener deg inntil den "brytern" som regularer varmen på vannet...det gjorde jeg engang å ble jo nesten skoldet da den vre seg over på glovarmt uten at jeg merket det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #8 Del Skrevet 18. juni 2004 Bare pass på så det ikke kommer såpe på føttene Synes det er litt klønete jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2004 #9 Del Skrevet 18. juni 2004 det er oppskrytt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 18. juni 2004 #10 Del Skrevet 18. juni 2004 Å ha sex i dusjen er et ork. Mest fordi å dusje sammen er kronglete. Aldri plass til begge under strålen, slik at den ene står og fryser utenfor strålen. Det eneste fine er bruken av såpe. Det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende mann Skrevet 18. juni 2004 #11 Del Skrevet 18. juni 2004 Å ha sex i dusjen er et ork. Mest fordi å dusje sammen er kronglete. Aldri plass til begge under strålen' date=' slik at den ene står og fryser utenfor strålen. Det eneste fine er bruken av såpe. Det er deilig.[/quote'] Det kommer jo helt an på hvor stor eller liten dusjen er.... og selvsagt hvor store dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 #12 Del Skrevet 18. juni 2004 Samleie i dusjen er litt pes, men lagt vor-play er ålreit... å mye såpe er deilig! Men jeg skulle gjerne hatt sånn dusj som spyler fra flere siden...for i min lille dusj blir en stående å fryse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 18. juni 2004 #13 Del Skrevet 18. juni 2004 er.... og selvsagt hvor store dere er. oOOPS...røpte meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #14 Del Skrevet 18. juni 2004 Vi har god plass i dusjen, og er normalt store mennesker, synes likevel det er klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #15 Del Skrevet 18. juni 2004 Vi har ikke dusjkabinett vi, bare forheng - så VI har muligheter vi! Og jeg syns absolutt ikke det er oppskrytt - men som en annen også skriver, det er mest et forspill... Å dusje sammen er herlig... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 18. juni 2004 #16 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg liker også å dusje med min kjære Har hatt sex i dusjen, men da kun at han står bak meg.... Det blir litt kjedelig.... Ser ikke det helt store poenget med å ha sex i dusjen :-? Jeg synes det blir for få muligheter.... men å dusje sammen og kose, før man fortsetter til sengen det er supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 18. juni 2004 #17 Del Skrevet 18. juni 2004 Sex i dusjen er greit med tanke på sæd-sølet etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå