Thomasine Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Leter etter en font som viser tallet 4 slik som det skrives i skolen - åpent 4-tall. Det nærmeste jeg finner er font:Kristen ITC? Noen som vet om en bedre? Her er tallene litt skjeve - nok til at poden tegner 7 tall nesten som en J...
Thomasine Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2014 Ingen? Da utfordrer jeg noen til å lage en slik font!!!
sofie777 Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 I et Komputer for Alle jeg leste nylig, sto det om en side der man kan identifisere fonter. Her er nettadressen. Har dessuten tidligere kommet over en android-app som heter InstaFontMaker, der kan du lage en hel font selv. Håper dette hjelper
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Lucinda Handwriting ser hakket bedre ut på tallAnonymous poster hash: a8196...a44
Thomasine Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2014 Ja, Lucinda Handwriting så bedre ut! Fin til stavskrift også... Nettsiden du la ut, Soie777, skal jeg prøve meg på når jeg har mye tid til overs...ikke med det første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå