AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har lyst til å kjøpe den, men er den noe god? Prisen er jo litt stiv, så er greit å om noen er fornøyde før jeg kjøper Anonymous poster hash: ad881...d42
Scherbatsky Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 ÅH, jeg ELSKER den. Jeg skrubber med walnut skrubb først, så et godt lag med masken, kan hende du kjenner litt sånn "tingling" i huden mens du har den på, og huden blir deilig etterpå. Coverbrands har stadig vekk 20% på Ole Henriksen, du kan jo holde utkikk der :D Hvis ikke har muligens feelunique eller lookfantastic de litt billigere.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Teit spørsmål, men på bruksanvisningen står man skal ta på masken etter å ha renset med OH renseprodukter. Må man kun bruke OH renseprodukter for å bruke denne masken eller kan man bruke andre? Ja jeg vet det er et teit spørsmål, men må bare spør. Anonymous poster hash: 48f0b...bd3
Gjest ashanti Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Den gjorde INGENTING for meg. Følte jeg like gjerne kunne kasta de pengene ut av vinduet.. :/
vimsefrøken Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Teit spørsmål, men på bruksanvisningen står man skal ta på masken etter å ha renset med OH renseprodukter. Må man kun bruke OH renseprodukter for å bruke denne masken eller kan man bruke andre? Ja jeg vet det er et teit spørsmål, men må bare spør. Anonymous poster hash: 48f0b...bd3 På ansiktsmasker står det alltid at de skal påføres etter rensing av hud. Men det har ingenting å si hvilken serie produkter du renser med. Du kan fortsette å bruke dine standard renser selv om du bruker ansiktsmasker fra en annen serie. Jeg liker mange OH produkter, men rensene deres er ikke noen favoritter hos meg, det finnes billigere og bedre renser i andre serier, men flere av ansiktsmaskene og bl.a serumet og øyekremen til OH syns jeg er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå