AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Noen som vil på date med meg? Her hjelper ikke bare jogging for å få en mann, her er det full innleggelse på klinikk 8 som er det eneste som duger. Jeg gir opp! God sommer folkens! Anonymous poster hash: 3d916...016
flinkeceline Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Herregud... ta deg sammen kvinnfolk! Hva er det som har skjedd nå? 2
Samosa Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Du setter deg selv i en posisjon hvor du lett kan bli utnyttet hvis du har dårlig selvtillit.. Du burde jobbe med deg selv før du går inn i et forhold, for jeg er sikker på at alle disse punktene her er helt subjektive fra din side. Kanskje du også burde prøve å date menn og ikke gutter, ettersom voksne mennesker ikke baserer ALT på utseende. Lykke til og håper det snart går bedre for deg!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 En av de mest atraktive egenskapene en kvinne kan ha er selvtillit! Først skaffer du deg solkrem og begynner å bruke den så du ikke blir mer solbrent. Deretter går du til frisøren og får deg en ny hårfrisyre som ser fin ut selv om du har fått tynnere hår. Pass på at du får en frisyre som er lett å vedlikeholde hjemme, så du slipper å bruke en time på håret hver morgen. Så finner du ut hva som kler en kvinne på din alder med din fasong og skaffer deg slike klær. Mens du gjør dette prøver du å legge om livsstilen så du får nok søvn og tid til å slappe av med varme bad, ansiktsmaske, fotbad og andre avslappende velværeting. Prøv også å spise frukt og grønt og drikke nok vann. Si til deg selv at strekkmerker er det bare du som ser, og hvis noen andre skulle skimte dem så bryr de seg ikke. Si også til deg selv at rynker kun er et tegn på at du er ekte og har livserfaring, du kan være vakker selv med rynker. Hver morgen må du stille deg foran et speil, rette deg opp i ryggen, smile og si høyt: "Du ser fantastisk ut i dag, dette blir en fin dag" Tilslutt må du huske at menn er oppskrytt. Hvis du vil ha barn kan du ordne det i Danmark, og hvis du trenger hjelp i huset kan du spørre en mannlig venn, eller du kan egentlig klare det selv. Du trenger ikke en gang en mann for å åpne syltetøyglass, du kan bare kjøpe en liten plastdings. Anonymous poster hash: a8b4e...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Haha, unnskyld at jeg ler - men humor har du da :D OG jeg er alt du er bare bleik og lubben. Så bedre med litt farge på kroppen Begynn å tren! Jada, du har hørt det før og drittlei av å høre det, men det funker. Start hjemme foran tven med noen knebøy, litt situps. Drikk mer vann, bruk solkrem. Unn deg å være litt negativ også, men ikke la det ta overhånd. TIng er IKKE så negativt som det virker. ALLTID! PS: min livfilosofi er smil til verden og den spyr tilbake Men så lenge du har galgenhumor overlever du det meste Anonymous poster hash: 45019...e07 3
Meline37 Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Noen som vil på date med meg? Her hjelper ikke bare jogging for å få en mann, her er det full innleggelse på klinikk 8 som er det eneste som duger. Jeg gir opp! God sommer folkens!Anonymous poster hash: 3d916...016 Jeg er ikke en som er noe sikker på meg selv jeg heller. Men vet du hva jeg gjør: jeg bare er den jeg er, og vet godt at mange gjerne ikke liker meg, men jeg er nå den jeg er, og godtar det. Hvis du vil date, så ville jeg ha prøvd meg via et kontaktforum på nettet, og så ser du hva som skjer. Den som intet er med i gamet kan ikke vinne. Jeg har tatt litt pause fra datingen for jeg føler jeg trenger litt tid før jeg er i gang igjen. Men når jeg er i gang så blir det våg å vinn! Og jeg tror ikke at alle synes jeg er noe fin, men jeg synes jeg er bra nok og det er det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå