AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Så, jeg har nå faktisk tatt målene mine under og på brystene, og fant ut til en ganske stor skuffelse at jeg har brukt for stor bh de siste årene. Jeg har brukt 75a, men trengte tydeligvis en 65a. Tingen er at jeg prøvde en 65a bh, og den satt veldig stramt selv på ytterste "kroken", og det ble også så stramt at det bittelille jeg har av fett i det området liksom ble trykt ut på sidene over bh-en. Skal det være sånn? Det så ikke helt riktig ut for meg. Jeg endte med å kjøpe et par 70a, selv om disse var nesten for slakke selv på den innerste kroken. Så jeg er redd de nok blir alt for slakke etter litt bruk. I tillegg tror jeg disse er litt for romslige i cuppen. Skal jeg bare satse på 65a selv om de virket litt for stramme? Huff, synes det er litt trist å ha 65a når man nærmer seg 22 år. Jeg har gått og håpet på at de skal vokse mer siden jeg var 15. Særlig føles det urettferdig fra naturens side når både moren min, søsteren min, farmoren min, mormoren min og generelt alle jenter/damer i familien faktisk har over gjennomsnitt store pupper. Jeg kunne da i det minste fått b-cup Anonymous poster hash: 75756...fcc
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 BH'en løsner litt etter første vask, kanskje de er bedre da? Skal egentlig bruke 65 selv, men jeg kjøper alltid 70 og bruker den på det miderste hakket i stedet. Da sitter den perfekt, mens jeg synes 65 blir så trang at jeg får fysisk vondt. Skjønner ikke helt hvordan 70 kan være så slakt på deg selv på det innerste hakket da? Merkelig.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 BH'en løsner litt etter første vask, kanskje de er bedre da? Skal egentlig bruke 65 selv, men jeg kjøper alltid 70 og bruker den på det miderste hakket i stedet. Da sitter den perfekt, mens jeg synes 65 blir så trang at jeg får fysisk vondt. Skjønner ikke helt hvordan 70 kan være så slakt på deg selv på det innerste hakket da? Merkelig. Ja, kan være det bare var akkurat den typen BH som var litt rar i størrelsen og da, for jeg fant akkurat ut i følge Lindex sin bh kalkulator at jeg faktisk har 65aa(!), så 65a burde jo passe. Jeg er nemlig nøyaktig 65 under brystene, og 75 rundt. Anonymous poster hash: 75756...fcc
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Ja, kan være det bare var akkurat den typen BH som var litt rar i størrelsen og da, for jeg fant akkurat ut i følge Lindex sin bh kalkulator at jeg faktisk har 65aa(!), så 65a burde jo passe. Jeg er nemlig nøyaktig 65 under brystene, og 75 rundt. Anonymous poster hash: 75756...fcc Godt mulig det var passformen som gjorde det ja. Hmm, du får prøve litt!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Skjønner meg forresten ikke på de som sier man ikke bør bruke bh en gang hvis man er aa-cup. Jeg synes det gjør mye forskjell å ha en god bh med litt innlegg i, selv om puppene er veldig små. Og dessuten føler ihvertfall jeg meg som en liten naken unge hvis jeg ikke har på bh, og er heller ikke ønskelig for meg med synlige nipler igjennom når jeg blir kald. Anonymous poster hash: 75756...fcc
Høhø Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Gå på Change og spør om de kan måle deg Jeg brukte 75A, men de målte meg, og nå bruker jeg 65C
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Jeg mistenker at change "lurer" kundene sine, slik at de tror at de er slankere og har større pupper. Dvs. hvis en bh er 70a i en vanlig kjedebutikk, så vil en bh som er nøyaktig lik i størrelse, være 65 b i en changebutikk. Anonymous poster hash: 2abbc...490
Sjokoladenøtt Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Jeg mistenker at change "lurer" kundene sine, slik at de tror at de er slankere og har større pupper. Dvs. hvis en bh er 70a i en vanlig kjedebutikk, så vil en bh som er nøyaktig lik i størrelse, være 65 b i en changebutikk. Anonymous poster hash: 2abbc...490 Da lurer alle ordentlige undertøysbutikker kundene sine.. 70a og 65b har samme cupen, bare at 65 er mindre rundt. De fleste bruker for stort rundt, noe som gjør at bhen sklir oppover ryggen og ikke gir riktig støtte. Når folk flest snakker om D-cup så er det ikke en 65D de mener, men gjerne en 80D om man tenker på cupen. For at 65D skal få samme cupen som en 80D ville str vært 65G. Rart ikke folk har fått med seg det der 7
Gjest mariast Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Du er ikke alene her i verden med å være den eneste i slekten som ikke fikk tildelt mye foran På akkurat som måte som de med kjempestore pupper bør du komme deg til en undertøysbutikk som har peiling! Man kan til og med oppnå kløft med å bytte ut dårlig Cubus BHer med skikkelig undertøy!!
Sunshine Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Kjøp sånne kyllingfileter for å legge i bh'en. Jeg trodde venninna mi var gravid for hun hadde plutselig skikkelig kløft, men så hadde hun kjøpt sånne innlegg. Hun er en 70a uten innleggene og 70b/c med.
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 legg på deg eller bli gravid da blir puppene større
LilleEirin Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Da lurer alle ordentlige undertøysbutikker kundene sine.. 70a og 65b har samme cupen, bare at 65 er mindre rundt. De fleste bruker for stort rundt, noe som gjør at bhen sklir oppover ryggen og ikke gir riktig støtte. Når folk flest snakker om D-cup så er det ikke en 65D de mener, men gjerne en 80D om man tenker på cupen. For at 65D skal få samme cupen som en 80D ville str vært 65G. Rart ikke folk har fått med seg det der Problemet med Change er at de har helt andre mål enn kjedebutikkene ellers. Er man en 65 B på Change MÅ man gjerne opp på en 70 A hos Lindex f.eks 1
Avalon Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Da lurer alle ordentlige undertøysbutikker kundene sine.. 70a og 65b har samme cupen, bare at 65 er mindre rundt. De fleste bruker for stort rundt, noe som gjør at bhen sklir oppover ryggen og ikke gir riktig støtte. Når folk flest snakker om D-cup så er det ikke en 65D de mener, men gjerne en 80D om man tenker på cupen. For at 65D skal få samme cupen som en 80D ville str vært 65G. Rart ikke folk har fått med seg det der Enig med du! Jeg er en 70G hos change, ble målt i en annen butikk 70G der også gitt! Lite lureri der. 2
Sjokoladenøtt Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Problemet med Change er at de har helt andre mål enn kjedebutikkene ellers. Er man en 65 B på Change MÅ man gjerne opp på en 70 A hos Lindex f.eks Hvis jeg prøver å ta på meg en bh som er 70 rundt på lindex/h&m så er den altfor stor, samt at cupen blir altfor liten. Bhene der er som oftest helt på trynet om de ikke begynner på 65, og har cupstørrelser opp til F-G. Jeg måtte hatt en 85D for å få stor nok skål i de bhene, og jeg som er 68 cm rundt brystkassen og 91 cm rundt puppene.... du kan jo tenke deg til at 85 er GRISESVÆRT. 1
Avalon Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Hvis jeg prøver å ta på meg en bh som er 70 rundt på lindex/h&m så er den altfor stor, samt at cupen blir altfor liten. Bhene der er som oftest helt på trynet om de ikke begynner på 65, og har cupstørrelser opp til F-G. Jeg måtte hatt en 85D for å få stor nok skål i de bhene, og jeg som er 68 cm rundt brystkassen og 91 cm rundt puppene.... du kan jo tenke deg til at 85 er GRISESVÆRT. Samme her! 1
Sjokoladenøtt Skrevet 13. juni 2014 #18 Skrevet 13. juni 2014 Enig med du! Jeg er en 70G hos change, ble målt i en annen butikk 70G der også gitt! Lite lureri der. Jepp! De som fører ordentlige BHer har riktige størrelser BHer fra H&M osv har bare helt mongolide størrelser som igrunn ikke passer de fleste.. Utrolig få som har 75B f eks. Nesten alle jeg kjenner går rundt med for stort rundt fordi cupen blir for liten i selv D-cup i deres størrelse. Hadde en venninne som brukte 90B... Jeg målte henne, prøvde en bh i størrelse 70F (!!!) og den satt som et skudd... Folk er jo helt på trynet 2
Gjest Gaea Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt det der med at Change liksom ''jukser'' med størrelsene sine? Mål deg selv, så er det jo lett å skjønne om man burde bruke 65 eller 70 eller hva, det er jo rett og slett omkretsen rundt kroppen din. At cupen i f.eks. str. 65C er like stor som 70B er jo noe ''alle vet'' og ikke noe Change har funnet på akkurat. Jeg bruker i hvert fall samme størrelse overalt. 65 er litt stram i begynnelsen men går seg raskt til, kjøper jeg 70 blir det for raskt slapp - så førstnevnte er å foretrekke.
FantasDick Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Da lurer alle ordentlige undertøysbutikker kundene sine.. 70a og 65b har samme cupen, bare at 65 er mindre rundt. Enig, jeg er samme størrelse på Change som i kjedebutikker (selv om de ikke passer helt). Bruker 60E fra Change, men nøyer meg som regel med 65D fra eks Cubus da de ikke fører 60. Har noen "pynte-BHer" i 70 C/D fra H&M også - de er selvsagt for løse rundt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå