Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med huden rundt nesen min. Den er veldig tørr og flasser, samtidig som det lett kommer urenheter og små kviser der. Jeg smører meg med fuktighetskrem for tørr hud hver dag, og bruker lite sminke (bare et tynt lag foundation).

Bør jeg kjøpe en fetere ansiktskrem for å bli kvitt den tørre huden, eller vil det bare føre til flere urenheter? Jeg har ingen problemer med huden i resten av ansiktet.

Anonymous poster hash: b0a64...6b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min plages med det samme, viste seg at det var sopp.

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min plages med det samme, viste seg at det var sopp.

Det har jeg aldri hørt om. Hva slags sopp da?

Denne syntes jeg er helt fantastisk og bruke, veldig god krem. som hjelper godt med huden rundt nesa og på nesa og ellers i ansiktet :)

http://www.apotek1.no/produkter/decubal-body-cream-20g-903850p

Takk for tips, men hva vil denne kremen hjelpe mot? Tørr hud?

• Liker 1
Skrevet

Hm,vet du, det husker jeg ikke i farten.. Men om jeg var deg ville jeg fått det sjekket ut.

For om det er sopp trenger du en spesiell krem, og da forsvant det veldig fort hos henne. Hun plagdes med det i flere år for hun trodde det bare var tørr hud..

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips, men hva vil denne kremen hjelpe mot? Tørr hud?

Ja, den hjelper mot tørr hud

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme jeg også. Alltid hatt det sånn.

Anonymous poster hash: 6c5be...df1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen, hvis det er sopp må du ha en spesiell krem som man må ha resept på. Jeg har samme, kremen fungerer bra! Om det ikke er det samme så kan det uansett hende at legen kan hjelpe deg, det er jo sannsynlig at det er en type eksem el.

Anonymous poster hash: 67282...f8b
AnonymBruker
Skrevet

Kva med å bruke et serum for urein hud rundt nesa, og ein god fuktighetskrem over? (Uten mineralolje)

Anonymous poster hash: 283d6...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være eksem!

Anonymous poster hash: 8ac89...8d7
AnonymBruker
Skrevet

Har også problemer med den huden rundt nesen. Jeg vil si at huden der er fet, på en måte. Den blir lett oljete. Men samtidig er den tørr, fordi det er vondt å ikke tilføre fuktighet der, og det flasser gjerne. Føles på en måte som at nesen skal falle av da. I tillegg får jeg lett kviser der, pluss at jeg har en del sorte prikker. På toppen av kransekaka er huden der veldig markert med en mørkere, rødlig farge. Vet at de fleste kan ha litt mørkere farge der, men jeg har det i stor grad - og med kviser i tillegg er det lite lekkert.

Vet ikke om det er nøyaktig det samme som du har TS? Ikke meningen å kuppe tråden hvis ikke, men jeg lurer også på om det er noen som vet hva som funker? Noen som har hatt det samme og som har blitt kvitt det på en eller annen måte?

Anonymous poster hash: f40b7...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...