AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hei jeg er en jente på 25 år og kjempe usikker av meg pga tiligere forhold... har truffet en fantastisk mann på 38 år og vi har datet i 5-6 mnd nå. men i det siste har jeg blitt så urolig for alt og det har dukket opp ei jente på snap listen hannes som ligger på topp noe som plager meg for vi skriver en del til hverandre. har tatt det opp med han og spurt hvem hun er og hvorfor de har så mye kontakt, han er ærlig og svarer at hun skriver masse om daglige ting osv og han bare svarer av høflighet men så oppdaget jeg at hun er øverst på facebook også da fikk jeg en stor klomp i magen, og tok det opp med han om at de snakker så mye på facebook og om han flørtet med henne men han sier hun skriver masse til han om fjellturer osv men når vi er sammen så legger han mob i fra seg og verken ser på snap eller er på facbook så virker som han skjuler noe, da ha la i fra seg tlf en stund snoket jeg for å se om magefølelsen er rett, kunne ikke finne noe brev fra henne på facebook noe jeg synes er veldig rart hvorfor slette vis det ikke er noe i mellom de? hjelp føler jeg er på tur å gå på veggen av usikkerhet og om de har noe pågang eller om jeg er bare overbeskyttende over å ikke gå på samme feil to gang. gode tips til å lære å stole på noen igjen motas med stor TAKK Anonymous poster hash: 67bf2...458
Samosa Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Hadde ikke likt dette selv, men syns du er litt på bærtur når du snoker etter å ha datet en fyr i 5-6 måneder. Ta det heller opp med han, men min magefølelse sier at dette er dømt til å mislykkes ettersom du ikke kan stole på han og må ty til snoking (noe som igjen gjør at han ikke føler seg trygg på deg)... 1
mara2012 Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 En voksen mann på 38år, som er aktiv på Snapchat, vil hvertfall ikke jeg ha.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Urk han var veldig gammel for ei så ung dame som deg! Vil du virkelig ha en så gammel far til barna dine? Finn deg heller en mann på din egen alder... Anonymous poster hash: 7cb17...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå