Miamaia83 Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har lyst til å bytte ut 120cm sengen min til en dobbelseng, holder med 150cm. Problemet er at soverommet er lite. De er 208x428 så det er litt vanskelig å møblere. En kommer inn på langsiden mot den ene enden, bak døren er de 60 cm til kortveggen så her tenkte jeg å ha garderobe. Har nå 120 sengen plassert midt på langveggen på motsatt side av dørsiden, et skrivebord nedenfor der og på kortveggen ut er det et vindu. Noen med forslag til løsninger?
Gjest Wei Wei Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 (endret) får ikke laste opp bildene jeg tegnet... Edit: Da prøver jeg på nytt. Hadde være fint om du hadde et arbeidsbord og garderobeskap på ca 200 cv til sammen for at begge skal få plass langs kortveggen. Da har du også 55 cm for et nattbord, samt oppbevaring under senga. Endret 5. juni 2014 av Wei Wei
outkast Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg skal snart innrede eget rom og har omtrent samme løsning som deg, bare at jeg er litt usikker på størrelsen og at jeg skal plassere sengen på den samme langveggen hvor døra er, og dermed er vinduet på motsatt side. Jeg planlegger også garderobe på kortveggen bak døra. Jeg kommer også til å ha problemer med å innrede rommet, for jeg kommer ikke til å få plass til alt jeg ønsker. Åh, takk, du inspirerte meg til å lage en eller annen slags plantegning! Beklager om jeg låner denne tråden litt, men for tiden setter jeg gipsplater på veggene, så er ikke ferdig enda. Her er ihvertfall slik jeg har tegnet foreløpig: Prøvde så godt jeg kunne å få frem at det er skråtak på sidene, slik at jeg egentlig ikke har så stor plass som det ser ut som. Et tips med sengen er å ikke ha den midt på veggen da den tar opp mye plass, men eventuelt å ha et nattbord på begge sider slik som jeg har gjort på tegningen. Det kan også være lurt å velge 140 seng om du ikke skal dele med noen, det er det jeg har nå og det er mer enn stort nok. Men det handler uansett om hva du foretrekker. Jeg synes det er greit at senga ikke tar opp alt for stor plass av rommet. Angående tegningen så har jeg ikke fått med en slags divan eller et sted jeg kan sitte når jeg oppholder meg på rommet. Jeg har bestemt meg for å slutte å sitte i senga på dagtid, da det kan ødelegge for nattesøvnen og jeg er ekstremt lei. Men jeg har nesten ikke mer plass å gå på, da må jeg nesten kutte ut en av garderobeløsningene. Noen som vet noe lurt?
Gjest Wei Wei Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 outkast, on 05 Jun 2014 - 07:45, said: Jeg skal snart innrede eget rom og har omtrent samme løsning som deg, bare at jeg er litt usikker på størrelsen og at jeg skal plassere sengen på den samme langveggen hvor døra er, og dermed er vinduet på motsatt side. Jeg planlegger også garderobe på kortveggen bak døra. Jeg kommer også til å ha problemer med å innrede rommet, for jeg kommer ikke til å få plass til alt jeg ønsker. Åh, takk, du inspirerte meg til å lage en eller annen slags plantegning! Beklager om jeg låner denne tråden litt, men for tiden setter jeg gipsplater på veggene, så er ikke ferdig enda. Her er ihvertfall slik jeg har tegnet foreløpig: Prøvde så godt jeg kunne å få frem at det er skråtak på sidene, slik at jeg egentlig ikke har så stor plass som det ser ut som. Et tips med sengen er å ikke ha den midt på veggen da den tar opp mye plass, men eventuelt å ha et nattbord på begge sider slik som jeg har gjort på tegningen. Det kan også være lurt å velge 140 seng om du ikke skal dele med noen, det er det jeg har nå og det er mer enn stort nok. Men det handler uansett om hva du foretrekker. Jeg synes det er greit at senga ikke tar opp alt for stor plass av rommet. Angående tegningen så har jeg ikke fått med en slags divan eller et sted jeg kan sitte når jeg oppholder meg på rommet. Jeg har bestemt meg for å slutte å sitte i senga på dagtid, da det kan ødelegge for nattesøvnen og jeg er ekstremt lei. Men jeg har nesten ikke mer plass å gå på, da må jeg nesten kutte ut en av garderobeløsningene. Noen som vet noe lurt? Hvor lagde og hvordan lagret du denne tegningen?
outkast Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Hvor lagde og hvordan lagret du denne tegningen? Lastet ned Paintbrush for mac (paint funker også hvis du ikke har det), lastet opp i tinypic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå