Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å være anonym, og håper det er greit. Tenker endel på eks'en, og har litt kontakt.

Hvis dere overhodet ikke hadde vært interessert, og i tillegg fått en sms der det sto at dere kunne la være å svare på kun noen få utvalgte meldinger, heller bare ikke svare at all. Sånn at man forsto at du/dere ikke var interessert.

Hadde dere alikevel svart?

Og hvis dere alikevel hadde svart. Hvorfor?

Ja, det heter KvinneGuiden, men akkurat nå trenger jeg sårt en ManneGuide :)

Anonymous poster hash: 5273b...ab1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller skrive hva din situasjon er slik at det er enklere å forstå?

Anonymous poster hash: e5e73...305
  • Liker 2
Skrevet

Ja jeg svarer exen min på ubetydelige ting. Fordi vi er venner

• Liker 1
Skrevet

Kunne jo sikkert ha prøvd å være behjelpelig, men jeg forstod faktisk ikke hva du lurte på :)

• Liker 2
Skrevet

Dette må du nok forklare bedre, for her skjønner jeg virkelig ikke situasjonen.

Når det er sagt så ville jeg nok ha svart på det aller meste så lenge ikke meldingene gikk over til repeterende mas om uvesentligheter eller opplagt fisking etter bestemte svar.

• Liker 3
Skrevet

Skjer ikke lenger nå men jeg unngikk i det lengste å svare, fordi hun ikke klarte å gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hvis du helt klart og tydelig vet at dama er intr, men du er absolutt ikke. Og når hun klart og tydelig skriver i en melding "Du kan like gjerne la vær å svare, hvis du ikke er intr. På denne måten vet jeg at du absolutt IKKE er intr"!

Men, and this is a big BUT. Han svarer fremdeles. Skjønner dere nå, gutter?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hvis du helt klart og tydelig vet at dama er intr, men du er absolutt ikke. Og når hun klart og tydelig skriver i en melding "Du kan like gjerne la vær å svare, hvis du ikke er intr. På denne måten vet jeg at du absolutt IKKE er intr"!

Men, and this is a big BUT. Han svarer fremdeles. Skjønner dere nå, gutter?Anonymous poster hash: 5273b...ab1

Og jeg er selvfølgelig TS.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller skrive hva din situasjon er slik at det er enklere å forstå? Anonymous poster hash: e5e73...305

Ja, situasjonen er jo at jeg ikke klarer å få han ut av tankene. Og med så klare meldinger fra meg, og at han fortsatt svarer, da undrer jeg jo i mitt stille sinn om han kanskje tenker litt på meg og

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han rett ut i virkeligheten da om han liker deg?

Anonymous poster hash: e5e73...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han rett ut i virkeligheten da om han liker deg? Anonymous poster hash: e5e73...305

Da får jeg mest sannsynlig ett svada-svar tilbake. Det er litt ehm, komplisert.

Gjest Idollet
Skrevet

Om jeg hadde likt deg, så hadde jeg svart, og om ikke, så vet ikke jeg hundre prosent hva jeg hadde gjort. Mest sannsynlig ikke svart men ...

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde likt deg, så hadde jeg svart, og om ikke, så vet ikke jeg hundre prosent hva jeg hadde gjort. Mest sannsynlig ikke svart men ...

Hvis jeg hadde visst at en gutt likte meg godt og han hadde sendt masse sms, hadde jeg oversett. Det har jeg gjort noen ganger, og det funker.

Men når han får en så direkte melding, og han fortsatt svarer. Da blir en stakkars jinte forvirre.

Skrevet

Ønsker å være anonym, og håper det er greit. Tenker endel på eks'en, og har litt kontakt.

Hvis dere overhodet ikke hadde vært interessert, og i tillegg fått en sms der det sto at dere kunne la være å svare på kun noen få utvalgte meldinger, heller bare ikke svare at all. Sånn at man forsto at du/dere ikke var interessert.

Hadde dere alikevel svart?

Og hvis dere alikevel hadde svart. Hvorfor?

Ja, det heter KvinneGuiden, men akkurat nå trenger jeg sårt en ManneGuide :)

Har ikke lest hele tråden, men svarer på HI.

Jeg syns det hadde virket veldig merkelig å få en sånn melding og tenkt at denne damen ikke er noe å satse på videre.

Jeg tror damer generelt gjør smart i å gi gutta litt rom og ikke teppebombe med meldinger og rop på oppmerksomhet. Det blir fort slitsomt og irriterende.

Skrevet

Hvis jeg hadde visst at en gutt likte meg godt og han hadde sendt masse sms, hadde jeg oversett. Det har jeg gjort noen ganger, og det funker.

Men når han får en så direkte melding, og han fortsatt svarer. Da blir en stakkars jinte forvirre.

Det er du som er TS?

Ok, jeg går ut fra det.

En gutt som svarer på den måten jeg forstår det som, er intressert i å holde deg på gress.

Han er ikke egentlig så opptatt av deg, men tenker på seg selv og ikke på deg.

Av typen "Hun kan man få et enkelt ligg med, så henne teaser man med svar."

Jenter pleier å kalle sånne gutter for en player.

• Liker 2
Gjest BoxingDay
Skrevet

Han vil ikke være kjæreste med deg, men han syns det er kjekt å ha ei villig dame om han er alene og kåt en kveld. Derfor legger han inn minimumsaksjer, sånn for å holde deg varm og villig. Når han finner ei han forelsker seg i så kommer han til å slutte å svare på meldingene dine.

Skrevet

Da får jeg mest sannsynlig ett svada-svar tilbake. Det er litt ehm, komplisert.

Fordi han ikke er intressert i å gi deg skriften på veggen...

Han ønsker å ha deg i bakhånd.

Skrevet

Han vil ikke være kjæreste med deg, men han syns det er kjekt å ha ei villig dame om han er alene og kåt en kveld. Derfor legger han inn minimumsaksjer, sånn for å holde deg varm og villig. Når han finner ei han forelsker seg i så kommer han til å slutte å svare på meldingene dine.

+1

Skrevet

Ja, situasjonen er jo at jeg ikke klarer å få han ut av tankene. Og med så klare meldinger fra meg, og at han fortsatt svarer, da undrer jeg jo i mitt stille sinn om han kanskje tenker litt på meg og

Jeg syns, som jeg sa i det første innlegget mitt her, at du bør la være å sende masse meldinger samtidig som du sier han "ikke trenger å svare, så du kan bli sikker på at han ikke er intressert."

Han er nok av den oppfatningen at han ikke kommer til å satse på deg. Men du er tilgjengelig for han.

Du gjør deg tilgjengelig når han får meldinger. K?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette var deprimerende lesing gutter. Når det er sagt har jeg faktisk prøvd å få til ett møte ett par uker nå, men det nekter han plent.

Han har også vært forelska kun tre ganger i sitt liv, og jeg er den siste. Har forøvrig også vært her og spilt meg noen låter a la kjærleiksballader. En stund siden, vel og merke.

Vel, da er det bare å bite i det sure eplet og innse at it's over.

Og er det en godhjertet bamse der ute, som vil ta vare på ett dumt nek, så er jeg åpen for flørt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...