Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som trener ved Spenst i Lillehammer? Jeg flytter ditt snart, og skal bo rett ved. Trener på SATS nå, og er litt usikker på om standarden er like god ved Spenst?

Setter pris på deres erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen som trener ved Spenst i Lillehammer? Jeg flytter ditt snart, og skal bo rett ved. Trener på SATS nå, og er litt usikker på om standarden er like god ved Spenst?

Setter pris på deres erfaringer :)

Benytter du deg av saltimene,eller trener du på egenhand?

Anonymous poster hash: 8dbcd...627

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri trent på sats så om standarden er like bra på spenst kan jeg ikke svare på. Spørs helt hvor du setter standarden og. Jeg trener på spenst og er fornøyd. Gode saltimer og ok apparatsal. Litt dårlige åpningstider men en kan kjøpe nøkkelkort og ha tilgang 24/7. God blanding av folk som trener der.

Anonymous poster hash: 527ea...e07

Skrevet

Benytter du deg av saltimene,eller trener du på egenhand?

Jeg trener for det meste styrke på egenhånd - frivekter, og styrkeapparater.

Skrevet

Jeg har aldri trent på sats så om standarden er like bra på spenst kan jeg ikke svare på. Spørs helt hvor du setter standarden og. Jeg trener på spenst og er fornøyd. Gode saltimer og ok apparatsal. Litt dårlige åpningstider men en kan kjøpe nøkkelkort og ha tilgang 24/7. God blanding av folk som trener der.

Anonymous poster hash: 527ea...e07

Jeg trener for det meste på egenhånd - styrke. Hva koster det pr. mnd inkl. nøkkelkort da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener for det meste styrke på egenhånd - frivekter, og styrkeapparater.

Da vil eg heller anbefale http://www.gympluss.no/

Skrevet

Da vil eg heller anbefale http://www.gympluss.no/

Det ser veldig bra ut, men det ligger for langt inn mot byen. Jeg skal bo ca. 3 min unna Spenst, i gåavstand... Vet du noe om det er greit der eller? :)

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Det ser veldig bra ut, men det ligger for langt inn mot byen. Jeg skal bo ca. 3 min unna Spenst, i gåavstand... Vet du noe om det er greit der eller? :)

-ts

Da regner eg med at du skal bo på Smestad,og det tar max 20 min å gå til gympluss som er det stedet eg vil anbefale.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor selv i Lillehammer og har vurdert både gympluss og spenst. Har ikke bestemt meg enda. Kanskje du kan dra innom og høre om det er mulig å få en prøvetime? Hos begge så kan du jo se selv hva du liker best. selv synes jeg gym+ ser greiere ut, mindre stappa fullt og billigere men det er jo litt lenger unna da :)

Anonymous poster hash: 6372f...6d0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor selv i Lillehammer og har vurdert både gympluss og spenst. Har ikke bestemt meg enda. Kanskje du kan dra innom og høre om det er mulig å få en prøvetime? Hos begge så kan du jo se selv hva du liker best. selv synes jeg gym+ ser greiere ut, mindre stappa fullt og billigere men det er jo litt lenger unna da :)

Nettopp! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp! :)

Problemet er at gym+ er langt unna og jeg og andre sliter med å komme seg til treningssenteret om det blir for langt unna. Buss blir også dyrt i lengden, mye dyrere enn å gå på treningssenteret som er rett i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at gym+ er langt unna og jeg og andre sliter med å komme seg til treningssenteret om det blir for langt unna. Buss blir også dyrt i lengden, mye dyrere enn å gå på treningssenteret som er rett i nærheten.

Nr 1: Så er buss såpass billig har,at det blir det ikke (har testa det ut sjølv)Og da hadde e

Nr. 2: Det er ikkje så langt mellom spenst og gym+

Men eg sier da ikkje at dere må,eg sier bare hva eg synes er det beste senteret.

Skrevet

Takk for dine tanker om studioene. Siden jeg kommer fra Oslo, så har jeg ikke hatt mulighet til å stikke innom sentrene enda, men det skal jeg gjøre når jeg flytter i august. Men kommer sikkert til å gå for Spenst, siden jeg skal bo tre minutter unna...

-ts

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg likte ikke spenst. Ikke noe særlig dersom du vil trene på egenhånd med frivekter iallefall, jævlig dårlig utvalg. Jeg hadde nok foretrukket Gym+, men trener nå på Elixia siden det ligger nærmere meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ikke spenst. Ikke noe særlig dersom du vil trene på egenhånd med frivekter iallefall, jævlig dårlig utvalg. Jeg hadde nok foretrukket Gym+, men trener nå på Elixia siden det ligger nærmere meg.

My ponit. Og nå man da sammeligner prisene med spenst og gympluss var ikke valget særlig vanskelig for meg. Nå går eg til sentrum,men til og med med busskort lønte det seg.

Gjest bustyvel
Skrevet

My ponit. Og nå man da sammeligner prisene med spenst og gympluss var ikke valget særlig vanskelig for meg. Nå går eg til sentrum,men til og med med busskort lønte det seg.

Ja, ikke sant. Bussene på Lillehammer er dyre ifht. andre byer, men med busskort/verdikort er ikke prisene så ille tror jeg. Ville absolutt ha undersøkt det, for Gym+ ligger rett ved busstasjonen også, så dit når du med buss fra "overalt".

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke sant. Bussene på Lillehammer er dyre ifht. andre byer, men med busskort/verdikort er ikke prisene så ille tror jeg. Ville absolutt ha undersøkt det, for Gym+ ligger rett ved busstasjonen også, så dit når du med buss fra "overalt".

Jeg synes bussen er billig jeg i forhold til der jeg egentlig kommer fra,men uansett så blir det billigere å kjøpr buss kort og trene på Gympluss enn spenst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...