AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Dette sa min venninne til meg. Typen hennes igjennom 3 år sa til henne at hun burde fikse litt på nesen, heve øyenbrynene , legge inn silikon og fettsuge seg! Hun er så nydelig fra før av. Typen hennes er selv en person som fikser på seg selv. Hva skal jeg gjøre for å få henne til å skjønne at hun ikke må gjøre dette?Anonymous poster hash: 23a97...cb7
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 For en idiot! Inngrep innebærer stor risiko og eneste grunnen til at man noensinne skal ende på noe er fordi man har lyst til det selv. Jeg vet dessverre ikke hvordan du kan få henne til å skjønne dette, men jeg håper at hun finner ut at han virkelig ikke fortjener henne.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg mangler ord... Det er så trist! Så uendelig trist! Spørsmålet er jo hvordan du skal få henne til å se at han er en destruktiv kraft for henne. Hans ødelagte selvbilde brukes til å trekke henne ned i gjørmen sammen med ham selv. Dette er på sett og vis sammenlignbart med konemisshandling! Jeg aner ikke om du kan gjøre annet enn å være ærlig åpen og direkte og si det jeg sa over her? En person som elsker og ærer sin partner bygger partneren opp, en river ikke vedkommende ned slik han gjør men henne i dette tilfellet! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Utrolig hva man skal bry seg med. "Typen til tanta til morra til venninna til naboen til onkelen min sa at ..." Anonymous poster hash: 9e03a...ab4
Hypnotica Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Det er da du skal fly så langt vekk som mulig...!
Cuddlegirl Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Er hun oppegående nok så skjønner hun det nok selv. (Og kaster fyren på hode og ræva ut.) 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Det eneste du kan gjøre er å fortelle henne at hun er nydelig, og at det ikke er gitt at alle disse operasjonene vil gjøre henne det grann nydeligere! Kanskje til og med tvert i mot. Arr får hun også over hele kroppen! Panneløft (= heving av øyenbryn) vil ikke bare gi arr, det vil løfte hårfestet + at risikoen for et kronisk overrasket uttrykk er tilstede. Botox løfter øyenbryn, og heller det enn en operasjon.Anonymous poster hash: 35b1e...019 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 PS. Å fikse nesen kan også gi en ganske dramatisk endring av utseendet i negativ retning. Noen blir seende helt merkelige ut. Nesen blir for smal og for liten til ansiktet, og avstand mellom nese og overleppe kan bli kunstig lang. Kirurgi er i det hele tatt ikke noe en skal kaste seg ut i. Uff, håper hun holder seg unna kniven.Anonymous poster hash: 35b1e...019
Crobern Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Utrolig hva man skal bry seg med. "Typen til tanta til morra til venninna til naboen til onkelen min sa at ..." Anonymous poster hash: 9e03a...ab4 Dette er kun typen til venninna. Kanskje det var for innviklet for deg? TS vil hjelpe venninnen sin! Det er vel ikke snakk om flere ledd her eller? Håper du klarer å få henne til å innse at hun ikke trenger det, TS. Trist om man endrer på seg selv for å tilfredsstille andre. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 .... og hvem er det som skal betale for 'oppussingen'? Hun burde spørre ham hvorfor det var henne han bestemte seg for dengangen for 3 år siden.... tenker jeg da. - siden hun tydeligvis kun var å anse som et 'oppussingsobjekt'. 2
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Hvis hun er så usikker på seg selv at hun adlyder ham i det her, så er det ingenting du kan gjøre med det.
Gjest Blomsterert Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 For en syk verden vi lever i. Selvfølgelig burde hun ikke høre på ham! Men du får nok dessverre ikke gjort mer enn å si din oppriktige mening!
Gjest BoxingDay Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Dette sa min venninne til meg. Typen hennes igjennom 3 år sa til henne at hun burde fikse litt på nesen, heve øyenbrynene , legge inn silikon og fettsuge seg! Hun er så nydelig fra før av. Typen hennes er selv en person som fikser på seg selv. Hva skal jeg gjøre for å få henne til å skjønne at hun ikke må gjøre dette?Anonymous poster hash: 23a97...cb7 Lurer mest på hva fyren kommer til å ville gjøre med eventuelle døtre, som arver mors nese og bryster. Får de nye neser og pupper i 18-årsdagsgave kanskje? Håper venninna di tar til vettet og løper.
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Be henne om å dumpe den overvekten hun blir kvitt på ett minutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå