Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matbutikk, 145 kr timen + tillegg for kveld, helg, søndager og helligdager :) Har jobbet der i godt over et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Følger tariff vi, og med UB tillegg kan det bli en del etter kl 13:00 (lørdager), 16:00, 18:00 og 21:00, ellers er jeg på lønnstrinn 4 (151 kr timen). Men som sagt, UB tilleggene hjelper veldig på, jeg jobber mange lange, sene vakter. Klesbutikk.

Endret av Sunbeam
Gjest Peaches
Skrevet

Matvarebutikk, tjener 151 kr i timen :)

AnonymBruker
Skrevet

Blir 20 om noen mnd, 125 kr timen, jobber på Vita:)

Anonymous poster hash: 7a3a5...824
AnonymBruker
Skrevet

Blir 20 om noen mnd, 125 kr timen, jobber på Vita:)

Anonymous poster hash: 7a3a5...824

Bare 125 kr? Hvorfor så lite?

Anonymous poster hash: 2c819...da3

AnonymBruker
Skrevet

125 kr i timen jeg også

Anonymous poster hash: a09e3...df4

Skrevet

Det var da forskrekkelig lite. Jobber du i utlandet?

Anonymous poster hash: 1e563...f24

Vet ikke om jeg skal le eller gråte over det spørsmålet, men jobber i Norge :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagligvare: 151,79 kr i timen...

Anonymous poster hash: 0ca1b...2e6

Samme har jeg, klesbutikk her. 26 år og har 5 års ansiennitet (Deltidsansatt). Dårlig betalt!!

Heldigvis er jeg nå ferdig utdannet og har fått meg fast jobb fra 1. august.

Anonymous poster hash: 0d628...76e

Skrevet (endret)

Bare 125 kr? Hvorfor så lite?

Anonymous poster hash: 2c819...da3

Har ikke peiling.. Daglig lederene bestemmer lønnen selv, Vita følger ikke tariff..

edit: blæh, glemte anonym

Endret av Blablaa
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat fått jobb hos Brilleland og kommer til å få 151 kr. timen. Da har jeg gått litt opp (hadde 137 i tidligere jobb) pga. ansiennitet. Jeg var skikkelig fornøyd og tenkte at jeg tjente godt nå, men etter denne tråden må jeg visst revurdere :fnise: Har også fått tilbud andre steder på 122 kr. timen, men det syns jeg var for lite...

Anonymous poster hash: fdcf3...820
Skrevet

Når jeg jobbet i butikk for 5-6 år siden hadde jeg lønnstrinn 6, ser det har steget med 20 kr siden den tid.. saftig hopp på 5 år. ifølge linken til butikksjef.com

Skrevet

123 kr timen, jobber i Oslo kino. :bond:

AnonymBruker
Skrevet

130 kr timen, bensinstasjon. (+ tillegg for helg/kveld)

Anonymous poster hash: e1e90...920
AnonymBruker
Skrevet

Ferievikar Felleskjøpet - ca. 161 kroner i timen. De har egne lønnsregulativer basert på alder for vikarer, tror man starter rundt 120 kroner som 16-åring.

Anonymous poster hash: f727a...34c
AnonymBruker
Skrevet

185 kr timen, Cubus. Har fagbrev, lønnstrinn 8

Anonymous poster hash: 054a4...ffe

Skrevet (endret)

Synes ikke det er grunn til å klage på 150 kr timen som ufaglært. Vi har veldig godt betalt her i Norge. Jeg har en fetter i Tyskland og han tjener 10 euro i timen (ufaglært det også). Og han er en av de "heldige" som han sa. En timelønn på 8 euro som ufaglært er ikke uvanelig der nede. Selv om prisnivået er litt annerledes der nede, tror jeg dere skjønner og ser den markante forskjellen. Vi har ekstrem god kjøpekraft med tanke på lønnen, og 150 kr er ikke dårlig som ufaglært.

Endret av lillsunshine
  • Liker 3
Skrevet

Jobber på Shell/7-eleven, får 125 kr timen.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Matvare- 146 pr time pluss 3 kr ekstra for å være ansvarlig på mitt sted og i tilleg til det div helg/kveldstilleg :)

Skrevet

Med spesiell avtale for å bli ett år ekstra har jeg det siste året fått 186kr timen. Ellers ville jeg vært nede på 145,75 kr timen. Bensinstasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...