Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i typen min og vi har det utrolig fint sammen og jeg stoler på han. Men han har utrolig mange jentevenner, noe jeg i utgangspunktet synes er greit helt til jeg får vite at han har hatt sex med enkelte av de. Forrige uke hadde han vært på besøk med en av de med en kompis og noen andre venninner. Jeg tenkte jo ikke noe over dette, kun at de var venner. Jeg presterte i etteritd å spørre hvem disse jentene var, da jeg ikke kjenner alle av de. Han fortalte ikke så mye så pltuselig spurte jeg bare om han hadde gjort noe med noen av de, og da ble det stille, jeg skjønte fort at hva som var tilfellet. Han fortalte at han hadde holdt på med hun ene og at de hadde hatt sex samtlige ganger for noen år tilbake i tid. Jeg kjente sjalusistikket i meg, og ble umiddelbart lei meg. Han hadde ikke tenkt at dette var noe gale, og at nå var de jo bare venner og skjønte ikke hvorfor jeg ble så lei meg. Er det urimelig av meg å føle sjalusi i dette tilfellet? Jeg blir faktisk lei meg av å tenke på det. Han har i tillegg vært god venn med den ene eksen sin, men de har ikke vært noe sammen etter han møtte meg, så snakker kun når de møtes en gang i blant, og det er jo helt greit. Men hva med å være venner med de man har holdt på med før, er det ok? Hva spiller inn her, har det noe å si hvor lenge det er siden? Er det trygt? Hva er ok for dere? For meg er dette ikke ok, og jeg føler meg supersjalu og som den drittkjerringa, men jeg klarer ikke å synes at dette er ok. Blir bare sint og lei meg av å tenke på det.

Anonymous poster hash: 115eb...5a1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Så du mener at han da skulle ha dratt hjem fordi han tidligere hadde holdt på med en av de jentene?Vi har alle vår fortid.Så ja jeg mener du er urimelig,mildt sagt!

Skrevet

Kan godt forstå du ble litt sjalu da ja. Du bør vertfall ha antennene ute med tanke på at han har hatt sex med dem osv tidligere. Kan virke litt sketchy :glare: Egentlig mener jeg han burde ha såpass respekt for deg at han ikke henger med de han har holdt på med før. Det er et lite faresignal.

Hadde en kompis tidligere selv, han var notorisk utro mot dama si med veninner, og ja han kalte de veninner ovenfor henne. Vi hadde og en greie men så fort jeg fikk vite at han hadde dame satte vi oss ned og hadde en lang samtale. Endte opp med at han slo opp med henne. Jeg har ikke noe kontakt med han nå selv, for jeg syns det var sykt dårlig gjort mot dama hans.

Du burde værtfall være skeptisk hvis han er med noen av de veninnene alene. Menn er nå engang menn. :excl:

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min har storsett kontakt med alle eksne sine, og er venner med de. Det er helt greit, så lenge det er jeg som blir prioritert. Jeg var litt skeptisk til å begynne med da det var veldig uvant for meg, men det har gått over. Det er derimot en! En som han bare holdt på med en stund, rett før han møtte meg. Hun sender han fortsatt en del snaps og snakker til han på Facebook. Han sier han ikke har noe behov for å ha henne i livet sitt, og skjønner ikke hvorfor jeg reagerer sånn på at hun sender snaps og ligger på topplista hans innimellom. Jeg syns ikke det er ok i det heletatt.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Alice i Eventyrland, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...