AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Er det ikke slik lengre? Slik jeg forstår det gir Husbanken kun lån til nye boliger, og man må ha 15% egenkapital. Tillegslånet man får hos sin kommune gjør at man rekker litt lengre opp på lånet, men fremdeles må man ha 15% egenkapital selv. Hva skal en vanskeligstilt ung ufør gjøre? En man tvunget til å leie leilighet resten av livet? Anonymous poster hash: ce653...e7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Du kan muligens få startlån slik som meg. Jeg var på trygdeytelser, og kunne få låne 1.3 mill. Kjøpte en bitteliten leilighet, og kom inn i boligmarkedet. Har bodd i leiligheten i 6 år nå. Blir mye billigere å bo siden du betaler avdrag på lånet som går direkte tilbake til deg selv når du engang skal selge. Hvis du ikke har behov for stor leilighet, så kan jeg anbefale alle førstegangskjøpere å begynne med en liten slik at du bruker boliglånet til en slags sparing + du har ditt eget hjem. Anonymous poster hash: fe7da...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå