AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Del Skrevet 4. juni 2014 Denne kjeksen var så god, men finner den ingen steder lengre Den er jo mye bedre enn den med sjokolade og den nye typen de har begynt å selge... Så hva har skjedd med den? For den som lurer er det denne: http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Saetre-ballerina-kjeks-bringebaergele Anonymous poster hash: 35d82...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. juni 2014 #2 Del Skrevet 4. juni 2014 Den er til 10,- på Ica denne uka! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Del Skrevet 4. juni 2014 Den er til 10,- på Ica denne uka! Nei det er ikke den.Den gikk ut av produksjon for noen år siden.Den de har nå heter jordbærkyss eller noe sånt noko. Anonymous poster hash: 0bc0b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Del Skrevet 4. juni 2014 Denne kjeksen var så god, men finner den ingen steder lengre Den er jo mye bedre enn den med sjokolade og den nye typen de har begynt å selge... Så hva har skjedd med den? For den som lurer er det denne: http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Saetre-ballerina-kjeks-bringebaergele Anonymous poster hash: 35d82...84e Det finnes ikkje lenger. Tror den forsvant når den med blåbær kom. Anonymous poster hash: 0bc0b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. juni 2014 #5 Del Skrevet 4. juni 2014 Ok...da så jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamworld Skrevet 4. juni 2014 #6 Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, dem fjerna bringebær fra sortimentet til fordel for den nye med blåbær veldig kjedelig når dem kommer til og bytte ut et produkt når man får det som favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Del Skrevet 4. juni 2014 Noen som vet hvorfor de sluttet å lage dem? :-/Anonymous poster hash: 35d82...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamworld Skrevet 4. juni 2014 #8 Del Skrevet 4. juni 2014 Noen som vet hvorfor de sluttet å lage dem? :-/Anonymous poster hash: 35d82...84e Ja, dem fjerna bringebær fra sortimentet til fordel for den nye med blåbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 4. juni 2014 #9 Del Skrevet 4. juni 2014 Noen som vet hvorfor de sluttet å lage dem? :-/Anonymous poster hash: 35d82...84e Nei, men det er vel logisk at den ikke var så populær. Jeg for min del hater kjeks som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Del Skrevet 4. juni 2014 Nei, men det er vel logisk at den ikke var så populær. Jeg for min del hater kjeks som det der. Hvorfor er det logisk? Kjenner mange som likte den kjeksen bedre enn den med sjokolade. Kommer til å savne den kjeksen :-p var min favoritt som barn.Anonymous poster hash: 35d82...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Del Skrevet 4. juni 2014 Blåbær? 0.1%, hvis det er så mye da. Anonymous poster hash: 1b4c6...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det logisk? Kjenner mange som likte den kjeksen bedre enn den med sjokolade. Kommer til å savne den kjeksen :-p var min favoritt som barn.Anonymous poster hash: 35d82...84e Den har vært borte lenge nå,så så stort savn blir det vel ikke hvis du ikke har merka det før nå? Anonymous poster hash: 0bc0b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 5. juni 2014 #13 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det logisk? Kjenner mange som likte den kjeksen bedre enn den med sjokolade. Kommer til å savne den kjeksen :-p var min favoritt som barn.Anonymous poster hash: 35d82...84e Hvis kjeksen hadde vært populær, hadde de ikke sluttet å selge den. Det er logisk. Alt handler om å tjene penger. Bare fordi du kjenner noen som liker den kjeksen, betyr ikke det at den selger godt over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 5. juni 2014 #14 Del Skrevet 5. juni 2014 Så snodig at den er ute av produksjon. Den har vært fast innhold på kjeksfatet i møter jeg har vært fast på nå i ett år, fått dilla, men finner ikke i butikken.... De er jo så gode så det er synd hvis de er ute av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Del Skrevet 5. juni 2014 Så snodig at den er ute av produksjon. Den har vært fast innhold på kjeksfatet i møter jeg har vært fast på nå i ett år, fått dilla, men finner ikke i butikken.... De er jo så gode så det er synd hvis de er ute av produksjon. Da må det ha vært no anna,eller kanskje kjøpt i Sverige eller lignende.For den forsvant vel ut fra hyllene for rundt 1 år sia. Anonymous poster hash: 0bc0b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #16 Del Skrevet 7. juni 2014 Så snodig at den er ute av produksjon. Den har vært fast innhold på kjeksfatet i møter jeg har vært fast på nå i ett år, fått dilla, men finner ikke i butikken.... De er jo så gode så det er synd hvis de er ute av produksjon. Det kjeksfatet du spiser fra er nok gått ut på dato Anonymous poster hash: 675b7...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå