Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i dag ( ja jeg vet den kan være forsinket..) meg det er liksom ingen tegn på noenting, verken gravid eller mensen.

Før mens og tom den dagen jeg får det er jeg veldig oppblåst og har sterke menssmerter. Jeg hadde endel stikkinger for 5-6 dager siden som holdt på en hel dag men ikke noe mer enn det. Jeg har heller ikke den vonde korsryggen jeg får vær gang jeg jeg skal ha mens. Jeg tok en test i går som viste negativ. I går begynte brystvortene mine å bli litt såre, ikke veldig men litt,også i dag.

Kommer til å kjøpe meg en test som jeg tar på fredag om ikke mens er kommer i morgen.

Men om jeg skulle være gravid, er det normalt å ha sååå lite symptomer? Det skal sies at i dag har jeg vert ekstremt trøtt men det kan man jo være noen ganger uansett..

Anonymous poster hash: 72b2f...17c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at jeg hadde for noen dager siden litt geleaktiv utblod som var helt gjennomsiktig og var som en klump, og føler det "renner" litt av meg som en mensen følelse..

TS

Anonymous poster hash: 72b2f...17c

Skrevet

Jeg har hatt samme følelse tidligere og da var mens på vei og kom et par dager senere. Hadde ingen murringer, ingen ømme bryster i det hele tatt. Den snek seg på, kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...