Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Håper på noen råd hos dere KG lesere som kanskje har litt mer peiling enn meg! For jeg vet ikke helt hvordan den beste måten for meg er å smøre meg nå som det er sommer. Lys hud, blir ikke så lett brun (men heller ikke solbrent, bare på skuldrene). Jeg vil gjerne bli BRUN! Eller hvertfall få sommerglød.

Hvilken solfaktor? Solkrem/sololje? Hva er forskjellen egentlig? Om jeg ligger ute i flere timer her hjemme så har jeg såvidt skille om kvelden... Ønsker å få en fin sommerbrun farge :-) Merker at jeg blir myyye mer og fortere brun når jeg er i syden, men det er vel fordi jeg ligger på stranda rett ved sjøen.

Noen tips å komme med her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk for høy faktor, jeg er ganske lys og bruker 15 eller 10. Da blir jeg fort brun! Fins sololje med faktor, disse er fine :) men jeg synes det blir så klissete.. Bruker det kun i Syden når jeg har sjø i nærheten å skylle av.

Også skal du vel smøre deg hver 3-4 time tror jeg? Jeg smører meg 2 ganger om dagen om jeg er ute hele tiden, aldri blitt brent.

Men det er jo inviduelt :)

Prøv deg frem! Kan hende du må opp i faktor 20 også. Bare ikke bli brent.

Anonymous poster hash: a1c85...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Det er også veldig viktig å smøre inn musa di og. Siden bikinitekstilen er i så tynt stoff at solen slipper gjennom.

Anonymous poster hash: fd446...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...