AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Skjønner ikke hva som har skjedd. Har en gutt på 7 år som aldri har vist noen interesse for koseklut, kosedyr osv. Nå, helt ut av det blå så bærer han rundt på hodputen sin, skal ha den med seg i sofaen, ved bordet og ville til og med ha den med på skolen! Er dette normalt? Det er ikke noe problem for meg, for all del. På skolen fikk han ikke lov å ha med puta, og da ble han skikkelig sint. Oppførselen ellers er helt normal. Anonymous poster hash: 3c653...a11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Har det skjedd noen store forandringer i forkant av dette, f.eks flytting, nytt søsken, ny lærer eller skilsmisse? Ofte kan barn få økt behov for trygghet og kontinuitet i forbindelse med store forandringer, og kosepute kan være en måte han får det på. Anonymous poster hash: ac0ee...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Har det skjedd noen store forandringer i forkant av dette, f.eks flytting, nytt søsken, ny lærer eller skilsmisse? Ofte kan barn få økt behov for trygghet og kontinuitet i forbindelse med store forandringer, og kosepute kan være en måte han får det på. Anonymous poster hash: ac0ee...8e0 Nei, det er nettopp det som ikke har skjedd. Ting her hjemme er stabilt, vi krangler ikke engang. Har inntrykk av at ting går greit på skolen også. Begynner å bli litt redd for at det skjer noe som jeg ikke ser eller vet om, tenker mest på skolen da. Men da burde han vel ha forandret seg mer eller? Anonymous poster hash: 3c653...a11 1
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Det kan jo faktisk være at han føler omsorg ovenfor puta, som om den skulle vært en kosebamse for han.
-Missi- Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Da hadde jeg og blitt litt bekymret ts. Har selv en gutt på 7 år. Han har noen bamser han er ekstra glad i men det er noe han har vært hele veien. Regner med du har prøvd å snakke med han ? Min sønn har vertfall full forståelse for at noe sånt ikke skal med på skolen. Det er jo meget mulig at han kansje føler seg litt utrygg på skolen ? Ta en orntlig samtale med han, er jo ikke alltid alt kommer ut med en gang når det gjelder gutter på den alderen. Ikke gi deg syns du skal prøve å finne ut av det. Kommer jo ann på hvordan type kommunikasjon dere har fra før av. Min er svært veslevoksen og vi prater om alt mellom himmel og jord. De gangene han har slitt med noe derimot har jeg måtte dra ting litt ut av han. Prate litt rundt grøten, ta han på fanget og ikke gi meg før jeg finner ut av hva som plager han. Kan rett og slett være noen store barn som er litt ubehagelige kansje? trenger ikke være noen stor greie, men finn ut av det for din og hans skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå