Green Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Var nettopp inne på www.christiane.no Vart overraska over at sløra var så billege. Nokon som veit om sløra er fine, eller er det nokon grunn til at dei er så billege?
Gjest MrsL Skrevet 17. juni 2004 #2 Skrevet 17. juni 2004 Synes prisene var lik de jeg har sett før og det sløret jeg selv har. Når det gjelder kaliteten i akkurat den butikken kan jeg dessverre ikke uttale meg
Tari Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har et slør derfra, men det er ikke akkurat billig da...Men, kvaliteten er god og de vet hva de driver med!
Green Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2004 trudde 990 var billeg for eit slør på 3x3,5 meter? Har sett sånn slør til 1500 kr eg :o Sprøtt.
Tari Skrevet 17. juni 2004 #5 Skrevet 17. juni 2004 trudde 990 var billeg for eit slør på 3x3' date='5 meter? Har sett sånn slør til 1500 kr eg :o Sprøtt.[/quote'] Det var ikke så verst det...Men, jeg betalte nærmere 2000,- for mitt...Derfor syns jeg ikke det var så billig.
Bente Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Jeg sydde mitt eget slør jeg...2.85 meter...ca 300 kr
Green Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2004 Mamman min har prøvd å sy eit slør til meg og. Men stoffet er jo så smalt, litt over 1 meter tenker eg. Og slør ein kjøper i butikken er jo ofte 3 meter på det breiaste. Korleis blei det du sydde då Bente?
Bente Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Korleis blei det du sydde då Bente? Det ble akkurat som et vanlig slør...handla stoff på Bernina Singer i akersgata i Oslo... Det er kjempebredt!!
Green Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2004 åja, eg kjøpte stoff på rainbow fashion på grønland. Er så i tvil om eg synast det er fint Men litt kjedeleg for den stakkars mora mi som har sydd og streva om eg ikkje nyttar det :-?
Lullu Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 åja' date=' eg kjøpte stoff på rainbow fashion på grønland. Er så i tvil om eg synast det er fint Men litt kjedeleg for den stakkars mora mi som har sydd og streva om eg ikkje nyttar det :-?[/quote'] Har du chiffonslør? Mamma skal også sy til meg, og vi har planer om å kjøpe stoff på Rainbow Fashion. Vil også ha det litt bredere enn 1 meter... Chiffonstoff kommer i slike bredder har jeg hørt. Kan jo prøve å skjøte i kantene for å se hvordan det blir. Koster jo så lite allikevel. Har du slør m/ eller uten "diamanter"? Takk!
Green Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2004 nei, har tyllslør med rhinsteiner. Veldig fint stoff, men synast det ser litt "uvant" ut viss du skjønar... Men eit chifon-slør skal jo vere smalare. Trur ikkje det ser heilt bra ut å sy saman to bredder altså. Sløret er 1,20 breit.
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2004 #12 Skrevet 19. juni 2004 Jeg så på slør på Christiane da de hadde butikk her i Oslo, og det jeg ville ha kostet 2500 kroner. Mamma sydde mitt, så godt som identisk, til rundt tre hundre kroner..... Og det ble knallflott!
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2004 #13 Skrevet 19. juni 2004 Tenkte jeg skulle se etter slør i Stockholm eller København jeg. Regner med at spesielt i Sverige kan jeg få et langt slør mye billigere enn her i Norge. I bladet Amelia Brud & bröllop så jeg et skikkelig langt tyllslør til 800 svenske kroner. Får jeg kjøpt det, så gidder jeg ikke be svigermor om å sy likevel, i og med at det blir en del arbeid med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå