Gjest smooch Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Hei! Har lyst til å overraske kjæresten med et spill til ps3'en hans. Bare fordi han fortjener det egentlig. Vurderer da å kjøpe Gran Turismo 5 til han. Han stod med det i hånden en dag vi var innom Spaceworld for å se etter spill, men han droppa det på grunn av at det var så mye kø i butikken. Så jeg tenkte, hva hadde vel ikke vært koseligere enn om jeg kjøpte det til han. Men jeg lurer litt på hvordan det er? Jeg har ikke noe i mot å spille litt med han, så er det multiplayer? Er det overkommelig for en jente som ikke er altfor flink i bilspill? Og er det noe gøy? Endret 4. juni 2014 av smooch
Dreamworld Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Om han hadde lyst til og kjøpe det, så er det en perfekt gave Det er ikke mutiplayer, men dere kan evnt. bytte på og spille Endret 4. juni 2014 av Dreamworld
Gjest smooch Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Ah.. Kjedelig uten multiplayer da.. Men hva med 6'eren? Lurer på om de er noe til spill også
Dreamworld Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ja, den har multiplayer. så den kan du jo gå for Om man har Playstation er det et spill som anbefales og ha. Endret 4. juni 2014 av Dreamworld
El Duderino Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Dreamworld, du husker kanskje feil.. Du kan spille flerspillermodus på GT5.. To til fire mann på splittet skjerm! GT5 er ganske gøy når du har dreisen på det!
Gjest smooch Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Dreamworld, du husker kanskje feil.. Du kan spille flerspillermodus på GT5.. To til fire mann på splittet skjerm! GT5 er ganske gøy når du har dreisen på det! Og dette er du helt sikker på? Googlet litt rundt, men det står så vanvittig mye forskjellig Endret 4. juni 2014 av smooch
El Duderino Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Jess, jeg har spilt timesvis med splitscreen selv! Og nå posta Leon håndfast bevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå