Chizue Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg skal dit nå for andre gang, men denne gang helt alene.. Har lagt opp ett par planer, Skal være der i 2,5 uker, noen som har noen tips hva jeg MÅ få med meg? ^^,
Glitnir Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 DMZ (grensesonen mellom nord og sør). Ville også forsøkt å få til en reise i Nord-Korea, men er jo ikke bare-bare. Har ikke gjort sistnevnte selv, men snakket med andre som har gjort det og det er jo en helt spesiell opplevelse. 1
I all verden Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Vil også anbefale å reise til Nord-Korea, men det er dessverre ikke bare bare å kombinere med en tur til Sør-Korea. Reiser til Nord-Korea må gå gjennom Kina. DMZ er en spesiell opplevelse, men på sørsiden er det veldig strengt hva du får lov til og ikke. Du må være pent kledd, får ikke ta bilder selv og må følge en hel rekke andre regler. Du må til og med skrive under på at du frivillig setter livet ditt i fare ved å besøke grensen. Besøker du DMZ på nordsiden får du ta så mange bilder du vil, vinke til soldatene og turistene i sør, og merkelig nok føle deg helt trygg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå