Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en herlig fyr.

Han var sammen med eksen i flere år og de var bestevenner. Så var hun utro et par ganger, med venner av han :o

Han er ikke venn med dem lenger, men han og eksen har fortsatt kontakt.

Hun vil ha han tilbake. Han vil ikke ha henne tilbake, men hun ser ut til å ha et tak på han. Han vil ikke at hun skal bli lei seg osv..

Hun kontakter han ofte, og han virker sliten av det. Har vært i nærheten av han når hun har ringt. Hun spør om han er med ei jente, hvorfor han ikke vil snakke. Han sukker og er tydelig oppgitt. Hun ringer også for å høre hva han synes om ditt og datt, at hun trenger bekreftelse. Og han liker kanskje å ha noen som "trenger" han?

Jeg tror hun lover han gull og grønne skoger, han er forvirra, kanskje blir de sammen igjen. Og hun endrer seg sikkert ikke...

Forstår at noe kjent kan føles trygt, selv om det ikke er bra. At han rett og slett er så komfortabel til tross for det som har skjedd, at han velger å "overse" hvordan hun faktisk er.

Blir jeg ikke bedt om råd, holder jeg såklart kjeft. Så jeg har ikke sagt hva jeg synes om hele greia.

Men han er en bra fyr! Jeg må passe på så jeg ikke faller hodestups for han, siden ting er som de er. Men jeg vil virkelig vise at det finnes andre jenter her i verden, som liker han for den han er, og som ikke kunne tenkt seg noe annet!

Er det noen måter å gjøre det på, uten å være belærende?

Jeg har lyst til bidra til å styrke selvrespekten hans. Men hvordan?

Anonymous poster hash: 44cc5...cfb
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg ville sagt det til han som det er - "Så bra fyr som du er fortjener å bli behandla så utrolig mye bedre enn det der!"

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Det der er ikke noe jeg ville rotet meg bort i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...