Gå til innhold

Trinas matblogg er nede, hjelp til tomatsuppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt er Trinas matblogg nede og jeg har kjøpt inn alt jeg trenger til hennes Tomatsuppe med chilli og tørkede tomater.

Det er vel ikke noen som har den oppskriften liggende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Som sagt er Trinas matblogg nede og jeg har kjøpt inn alt jeg trenger til hennes Tomatsuppe med chilli og tørkede tomater.

Det er vel ikke noen som har den oppskriften liggende?

Tror jeg kopierte og la den inn i forumet for noen dager siden. Sjekk noen av de desperate blakke i matforumet.

Skrevet

Tror jeg kopierte og la den inn i forumet for noen dager siden. Sjekk noen av de desperate blakke i matforumet.

Du la inn en link til den på min tråd om billig ukemeny, men når siden er nede funker ikke linken :vetikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Du la inn en link til den på min tråd om billig ukemeny, men når siden er nede funker ikke linken :vetikke:

Beklager, netpuppy.

Skrevet

I dag er siden oppe igjen og du har enten fått til å lage suppa, ordnet noe annet - eller sultet i hjel...! Men hvis det skjer noe lignende en annen gang kan du hente opp den bufrete siden ved å trykke på den lille pilen ved siden av URLen i Google-søket.

Skrevet

I dag er siden oppe igjen og du har enten fått til å lage suppa, ordnet noe annet - eller sultet i hjel...! Men hvis det skjer noe lignende en annen gang kan du hente opp den bufrete siden ved å trykke på den lille pilen ved siden av URLen i Google-søket.

Jeg kastet alt jeg trodde skulle være med oppi ei gryte og lot det stå til. Det ble faktisk godt også :nigo:

Den der skal jeg si til samboeren min som jobber med IT og ikke klarte å finne frem til siden igjen. Hoho! :ler2:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...