Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2014 #21 Skrevet 7. juni 2014 Spiste frokost i London på Mc donalds for en del år siden. Jeg skal ikke ta de ordene i min munn som må til for å beskrive hvor forferdelig det var. De som spiser frokost der må være fri for smaksløker! 1
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 nei. høres ut som en dårlig start på dagen
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #23 Skrevet 7. juni 2014 Ja. Men bare i 10-11 tiden om morgenen etter en natt ute på byen. DA smaker det himmelsk.
Eriana Skrevet 7. juni 2014 #24 Skrevet 7. juni 2014 Har spist frokost der én gang, aldri mer. Maten smakte helt grusomt, det kjentes ut som jeg hadde en sten i magen resten av dagen og jeg var like sulten ti minutter senere.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. juni 2014 #25 Skrevet 7. juni 2014 En gang da jeg var i Polen spiste jeg frokost på en McDonalds i Krakow. Og den var veldig god
minister-mio Skrevet 7. juni 2014 #26 Skrevet 7. juni 2014 ofte som nattmat i utlandet. Ikke spesielt godt
Fame Skrevet 7. juni 2014 #27 Skrevet 7. juni 2014 En gang da jeg var i Polen spiste jeg frokost på en McDonalds i Krakow. Og den var veldig god Gjorde jeg og. Der hadde de klistra plakat av epler over tomatjuice dispenseren så jeg regna med det var eplejuice. Har aldri spydd så mye i hele mitt liv
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. juni 2014 #28 Skrevet 7. juni 2014 Gjorde jeg og. Der hadde de klistra plakat av epler over tomatjuice dispenseren så jeg regna med det var eplejuice. Har aldri spydd så mye i hele mitt liv Vel på den McDonaldsen i Krakow jeg spiste på var den veldig god.
strawberry Skrevet 7. juni 2014 #29 Skrevet 7. juni 2014 Hadde heller spist på hvilken som helst bensinstasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå