AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei, er det noen her som har smakt på McDonalds sin frokost? Smakte det godt? Det står på deres nettside at de serverer fra kl. 07.00. Jeg vurderer å spise der før jeg skal ta toget hjem. Anonymous poster hash: f9d6e...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 4. juni 2014 #2 Del Skrevet 4. juni 2014 Har bare spist en gang i usa og det smakte dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei, er det noen her som har smakt på McDonalds sin frokost? Smakte det godt? Det står på deres nettside at de serverer fra kl. 07.00. Jeg vurderer å spise der før jeg skal ta toget hjem. Anonymous poster hash: f9d6e...e7d Ja og ja Anonymous poster hash: 5c6d8...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Del Skrevet 4. juni 2014 jeg har spist en slik frokostmeny for å prøve, det ble en eggmcmuffin eller hva det heter, med egg og patties som smakte som medisterkake eller pølse, var helt krise. jeg kommer aldri til å spise det igjen. Anonymous poster hash: b6c97...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 4. juni 2014 #5 Del Skrevet 4. juni 2014 jeg spiste der en gang jeg hadde bomma på en timeavtale og hadde 1 time til rådighet om morran DET SMAKTE DRITT. og jeg kan generelt hive i meg en mcd. cheeseburger som snack på veien jeg altså. dyrt var det også. om ikke jeg ble svindlet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Del Skrevet 4. juni 2014 Synes det smakte helt greit jeg Godkjent start på dagen! Anonymous poster hash: 6e6f6...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exoriri Skrevet 6. juni 2014 #7 Del Skrevet 6. juni 2014 Liker Ikke McDonalds til vanlig, men sausage & egg McMuffin kunne jeg spise anhver dag. Jeg og kjæresten var overlykkelig når de begynte med frokost på McD i Norge. Vanligvis første morgen vi var hjemme i Storbritania McD frokost er vår lille tradisjøn. Han sverger til McToast, men han liker jo alt fra McD. Og hvis du vil - tror de har havregrøt også (type plastbegger hvor de heller kokkende vann på havregryn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 6. juni 2014 #8 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg takler ikke biscuits, vet ikke om jeg har smakt McMuffins. Men de hadde noe bagel-greier i Florida som var veldig godt. Ikke sunt, men helt i orden for en helgefrokost når man er på farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 6. juni 2014 #9 Del Skrevet 6. juni 2014 Har ikke smakt frokosten.. kan ikke tenke meg at det smaker godt? Lo godt da jeg så reklamen for dette.... for real? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Del Skrevet 6. juni 2014 Serverer de bacon og egg? :-) Anonymous poster hash: 319e2...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei, er det noen her som har smakt på McDonalds sin frokost? Smakte det godt? Det står på deres nettside at de serverer fra kl. 07.00. Jeg vurderer å spise der før jeg skal ta toget hjem. Anonymous poster hash: f9d6e...e7d Hvor er dette? (I hvilken by?) Det finnes nydelige hotellfrokoster på enkelte kafeer som er i tilknytning til hotell, og der kan man spise på mye man vil for ca kr 100 Anonymous poster hash: f6f59...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor er dette? (I hvilken by?) Det finnes nydelige hotellfrokoster på enkelte kafeer som er i tilknytning til hotell, og der kan man spise på mye man vil for ca kr 100 Anonymous poster hash: f6f59...8a3 I Oslo, jeg bor ikke på hotell, overnatter hos en venninne.Anonymous poster hash: f9d6e...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 6. juni 2014 #13 Del Skrevet 6. juni 2014 Spiste det på flyplassen i Frankfurt. Er man sulten nok går det ned og det smakte jo himmelsk i det øyeblikket hvor jeg var ekstremt sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Del Skrevet 6. juni 2014 Det hender jeg gjør det, fordi de åpner så tidlig og fordi det ikke er noe annet valg der og da. De tingen jeg har prøvd er vel til å leve med. Egg og bacon eller toast. Ikke store greiene, ikke blir man spesielt mett og ikke smaker det fantastisk. Men det går ned... og kaffen er som regel ikke så verst. Anonymous poster hash: 2d17c...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Del Skrevet 6. juni 2014 I Oslo, jeg bor ikke på hotell, overnatter hos en venninne.Anonymous poster hash: f9d6e...e7d http://skjerioslo.dittoslo.no/restaurant-og-cafe/guide-til-deilig-frokost-i-oslo#what:Restaurant%20og%20cafe Her f.eks: http://www.osloby.no/oslosbeste/Hotellfrokost-i-sarklasse-7285259.html#.U5JJyCjm5QM (Jeg forstår det slik at man ikke trenger å betale overnatting for å kjøpe hotellfrokost) Det er høy standard over hotellfrokostene i Oslo sentrum. For en snittpris på rundt 175 kroner kan du spise og drikke så mye du vil. Her er seks restauranter som like gjerne besøkes av byens befolkning som hotellets egne gjester. Du finner friske og innbydende produkter i romantiske, historiske, moderne, kontinentale eller forretningsmessige lokaler. Servicen er upåklagelig, det er bare å reise seg, tørke seg rundt munnen og forlate lokalet, vel vitende om at andre rydder opp. En hotellfrokost kan være en glimrende start på dagen for venner, kjærestepar eller gode kolleger. Mulighetene er mange. Disse åtte hotellene har vi testet: Romantikeren Rica Grand Hotel 123456 Karl Johans gate 31 Grand byr på kontinental, stilfull, romantisk og luksuriøs frokost midt i byen. Her mangler du ingen ting. Og skulle det være noe du ikke finner, tryller fantastiske frokostkokker det garantert frem. Den smilende servicen i de romantiske og historiske lokalene overgår det meste i byen. Her finnes ingen kantinefølelse. Kaffekoppen er full når du er tilbake etter ny runde ved de velfylte diskene. Dilemmaet er bare at det er så mye å velge i. Men det er et luksusproblem. Frokosten på Grand bør du uansett få med deg. Enten alene. Eller med fruen eller samboeren. Eller med venninnegjengen som skal ut og handle. Frokostpris: Kr 205 Frokosttid: Man.-fre. 06.30-10.00. Lørdag: 07.00-11.00. Søndag: 07.00-12.00. Varm mat: Omelett, eggerøre, speilegg, kokte egg, stekte poteter, chilipølser, kjøttboller, tomatbønner, bacon. Kald mat: Flere typer kjøttpålegg, flere typer fisk, blant annet laks med chili og kakao, stort osteutvalg med brie, mysost og norzola, stort utvalg av oppkuttet frukt, flere typer syltetøy, frokostblandinger. Stort brødutvalg. Brioch, croissant, vafler og pannekaker. Drikke: Sunnhets-shotter, ferskpresset juice, kaffe, te. Frokostkokken varter opp med omeletter og andre varme retter. Herlig med massevis av oppkuttede frukter til egen frokostblanding. Upåklagelig service i byens mest romantiske frokostlokaler. Ingen kantinefølelse." Anonymous poster hash: f6f59...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juni 2014 #16 Del Skrevet 6. juni 2014 Aldri i verden om jeg gir penger til den kjeden der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Del Skrevet 6. juni 2014 I Oslo, jeg bor ikke på hotell, overnatter hos en venninne.Anonymous poster hash: f9d6e...e7d Flere frokoststeder i Oslo: http://www.yelp.no/list/frokoststeder-i-oslo-oslo Anonymous poster hash: f6f59...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 6. juni 2014 #18 Del Skrevet 6. juni 2014 http://skjerioslo.dittoslo.no/restaurant-og-cafe/guide-til-deilig-frokost-i-oslo#what:Restaurant%20og%20cafe Her f.eks: http://www.osloby.no/oslosbeste/Hotellfrokost-i-sarklasse-7285259.html#.U5JJyCjm5QM (Jeg forstår det slik at man ikke trenger å betale overnatting for å kjøpe hotellfrokost) Det er høy standard over hotellfrokostene i Oslo sentrum. For en snittpris på rundt 175 kroner kan du spise og drikke så mye du vil. Her er seks restauranter som like gjerne besøkes av byens befolkning som hotellets egne gjester. Du finner friske og innbydende produkter i romantiske, historiske, moderne, kontinentale eller forretningsmessige lokaler. Servicen er upåklagelig, det er bare å reise seg, tørke seg rundt munnen og forlate lokalet, vel vitende om at andre rydder opp. En hotellfrokost kan være en glimrende start på dagen for venner, kjærestepar eller gode kolleger. Mulighetene er mange. Disse åtte hotellene har vi testet: Romantikeren Rica Grand Hotel 123456 Karl Johans gate 31 Grand byr på kontinental, stilfull, romantisk og luksuriøs frokost midt i byen. Her mangler du ingen ting. Og skulle det være noe du ikke finner, tryller fantastiske frokostkokker det garantert frem. Den smilende servicen i de romantiske og historiske lokalene overgår det meste i byen. Her finnes ingen kantinefølelse. Kaffekoppen er full når du er tilbake etter ny runde ved de velfylte diskene. Dilemmaet er bare at det er så mye å velge i. Men det er et luksusproblem. Frokosten på Grand bør du uansett få med deg. Enten alene. Eller med fruen eller samboeren. Eller med venninnegjengen som skal ut og handle. Frokostpris: Kr 205 Frokosttid: Man.-fre. 06.30-10.00. Lørdag: 07.00-11.00. Søndag: 07.00-12.00. Varm mat: Omelett, eggerøre, speilegg, kokte egg, stekte poteter, chilipølser, kjøttboller, tomatbønner, bacon. Kald mat: Flere typer kjøttpålegg, flere typer fisk, blant annet laks med chili og kakao, stort osteutvalg med brie, mysost og norzola, stort utvalg av oppkuttet frukt, flere typer syltetøy, frokostblandinger. Stort brødutvalg. Brioch, croissant, vafler og pannekaker. Drikke: Sunnhets-shotter, ferskpresset juice, kaffe, te. Frokostkokken varter opp med omeletter og andre varme retter. Herlig med massevis av oppkuttede frukter til egen frokostblanding. Upåklagelig service i byens mest romantiske frokostlokaler. Ingen kantinefølelse." Anonymous poster hash: f6f59...8a3 Finnes det noe slikt i Bergen også mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 7. juni 2014 #19 Del Skrevet 7. juni 2014 Finnes det noe slikt i Bergen også mon tro? Ja, man kan gå inn på hvilket som helst hotell i hvilken som helst by og spørre om du kan få kjøpe forkost der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. juni 2014 #20 Del Skrevet 7. juni 2014 McToast! Finnes ikke bedre! De burde hatt den døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå