Gå til innhold

Blir jeg sperret for innsyn på tidslinjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn med noen familiemedlemmer på Facebook. Det har vært litt konflikter mellom mine foreldre og noen av mine tanter/onkler/søskenbarn, men dette er ikke noe jeg har vært involvert i. Som følge av dette, er det noen familiemedlemmer som har slettet meg fra Facebook. Mens noen andre har beholdt meg som venn, men til tider er tidslinjen deres helt hvit og tom. Dvs. at man kan se gamle ting fra noen år tilbake, men ikke nylige oppdateringer. Er det noen som har litt peiling på Facebook som vet om dette er noe de kan gjøre for at bare jeg ikke skal kunne se oppdateringene deres? Eller kan det være ser det slik ut for alle, at de har sperret tidslinjen for innsyn? Jeg blir litt forvirret, for en dag kan jeg se de siste oppdateringene men så plutselig er det helt tomt igjen.

Anonymous poster hash: d6fd4...61c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de bytter nok på med å gi deg tilgang til veggen versus å sette deg på noe som kalles "begrenset" - da ser man bare en hvit tom vegg.

De kan også for hver gang de poster en status, skrive inn at "alle venner kan se posten UNNTATT xxx"

Det samme gjelder for bilder, venneliste, aktiviteter, likes, osv.

Så antageligvis trikser og mikser de som de vil ja.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, Hypnotica :) Utrolig barnslig de er hvis dette er tilfelle. De er ganske nysgjerrige selv, så de ville vel ikke slette meg da og miste muligheten til å se hva som skjer i familien :fnise:

Skrevet

Veldig barnslig ja!

Men husk; Du kan også ta igjen og gjøre det samme ;) Sette dem på "begrenset", så kan de bare få se en hvit tom vegg selv! :P

Men kanskje dumt å synke ned på dems nivå :D hehe..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig barnslig ja!

Men husk; Du kan også ta igjen og gjøre det samme ;) Sette dem på "begrenset", så kan de bare få se en hvit tom vegg selv! :P

Men kanskje dumt å synke ned på dems nivå :D hehe..

Ja, må innrømme at det er VELDIG fristende å gjøre det samme :-) Men tror jeg skal klare å heve meg over det, vil ikke være så barnslig som dem :fnise:

Skrevet

Høres sånn ut. Slik at eksen min nemlig gjort for meg også! Barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...