AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Trenger råd og tips siden jeg ikke har vært i lignende situasjon tidligere og vet ikke hva som er vanlig. Vil høre med dere hva dere tenker om dette. Vi har kjøpt en modulsofa med 6-8 ukers leveringstid. Den kom etter 9 uker, og det kom helt feil sofa. Den er altfor stor og formen er feil. Vi hadde også bestilt noen ekstradeler som ikke var med i det hele tatt. Sofaen har tydeligvis blitt bestilt feil og det er nye 8 ukers ventetid på å få en ny sofa. Nå er vi i den 10ende uken når beskjeden kommer, og jeg syns det er veldig dårlig av dem. Det er uaktuelt med så lang ventetid når det er deres feil, og jeg opplevde ikke at de hadde særlig forslag til en løsning utenom at vi kunne få en sofa i en helt (!) annen farge eller vente i nye 8 uker (noe som virket som var helt greit i deres øyne....) Vi foreslo en løsning hvor vi kan få deler av deres utstillingssofa for å sette sammen til sofaen vi har bestilt for å bli ferdig med saken for jeg er skikkelig lei. Da blir halve sofaen en utstillingssofa. Jeg ønsker å be om kompensasjon for dette - for de har virkelig rotet til alt. En ting er å være hjemme for levering av sofaen - men nå må vi være hjemme fra jobb for at de skal hente den feilleverte sofaen (som har stått hos oss og gjort stua vår ulevelig pga den er så himla stor) og deretter igjen for at de skal levere delene fra utstillingen. I tillegg mangler deler av bestillingen, og ikke minst at vi får halvveis en utstillingssofa som har stått der i lang tid. Hva tenker dere? Hvor mye ville dere vært fornøyd med i dette tilfellet?Anonymous poster hash: 7a6f2...5e0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Dere vil ikke kunne få igjen mer enn kjøpesummen, ved kansellering av kjøpet. Anonymous poster hash: 66601...69f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sagt at vi skal heve kjøpet eller trodd vi får mer penger - jeg spør hva dere ville vært fornøyd med ved å få en utstillingssofa, samt alt bryet med dette. Ingen betaler vel full pris for en utstillingssofa? Anonymous poster hash: 7a6f2...5e0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Be om å få avslag i prisen Anonymous poster hash: fd17f...348
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Og som jeg spør om - hvor mye er vanlig?Anonymous poster hash: 7a6f2...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå