Gå til innhold

tisser inne :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat fått en katt på ca ett år. Og hun har begynt å tisse i sengen til hunden vår. Jeg har ikke sett at det har skjedd noe annet sted og jeg har renset doen hennes ofte.

Hva kan jeg gjøre nå for å få slutt på det? Eller er dette en slags protest mot hunden?

Anonymous poster hash: 7f756...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her snudde jeg hundesengen oppned.

AnonymBruker
Skrevet

Her snudde jeg hundesengen oppned.

Stoppet katten din med det da? Eller tisset den andre steder istedet?

Anonymous poster hash: 7f756...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Usj, jeg er så glad for at jeg ikke har katt! De pisser jo hvor som helst og når som helst, har jeg inntrykk av. Denne katten pisser vel i hundesenga som en protest mot hunden. Så typisk katter! Du kan jo forsøke å spraye hundesenga med noe som har en en lukt som katter ikke liker. Men det hjelper vel neppe, for da finner den vel bare et annet sted inne å pisse.

Anonymous poster hash: 1432a...7ac
Skrevet

Stoppet katten din med det da? Eller tisset den andre steder istedet?Anonymous poster hash: 7f756...5ed

Den tisser ikke i sengen hans nå.

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en hannkatt og han hadde en periode hvor han tisset inne på forskjellige steder, der det var sterk lukt fra før (ikke nødvendigvis lukt som mennesker kjenner så godt). F. eks skittentøy. Han er kastrert nå og går aldri på do inne lengre. Vet ikke om det kan være likt med hunnkatt, at de tror at der det lukter litt fra før - der er det greit å gå på do. Kan jo være at hun markerer "revir" for å vise hunden at hun eier her eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 0e67e...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...