AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hvor lang tid gikk det før de gikk bort? Hvor mye ml tok dere? Har så lyst til å ta restylane, men er så livredd for å få klumper som i verste fall aldri går bort :/ Anonymous poster hash: 03d64...a23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 *dytter denne* TS Anonymous poster hash: 03d64...a23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Du får klumper når legen ikke vet hvordan han skal legge den inn og ikke passer på å klemme leppene etterpå. Jeg har lest at noen skriver at "det er normalt" men det skal ikke skje. Det ser ikke naturlig ut og i mange tilfeller forsvinner det ikke fullstendig. Når det gjelder restylane, som silikon, har mange jenter lave standarder for hva de kan forvente - altfor lave. Finn en som vet hva han driver med, og som faktisk er lege og kosmetisk kirurg, ikke bare en eller annen som har fått seg et sertifikat og praktiserer som hudpleier. Restylanen skal legges godt nok inni til at det naturlige leppevevet dyttes frem og man benytter seg av fylden som er der allerede. Han skal ikke stikke inn nålen langs kanten som gir et duckface, den skal legges inni. Ta med noen bilder så du viser hva du vil ha og finn noen med pene lepper som kan anbefale noen bra. Jeg kjenner dessverre ingen i Norge. Anonymous poster hash: 17b1b...ca8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 En annen ting er at jeg blir forvirret av når man kan fylle på igjen. Noen hudpleiere sier at man skal fylle på igjen før alt har gått ut hvis man vil "bygge" lepper. Andre sier at man må vente til alt har gått ut. TS Anonymous poster hash: 03d64...a23
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 En annen ting er at jeg blir forvirret av når man kan fylle på igjen. Noen hudpleiere sier at man skal fylle på igjen før alt har gått ut hvis man vil "bygge" lepper. Andre sier at man må vente til alt har gått ut. TS Anonymous poster hash: 03d64...a23 Hvis legen er flink trenger ikke leppene "bygges opp" over tid. Han vet hvor mye som kan legges inn - max - og det er det. Den eneste grunnen til å legge inn mer uten at resten er gått ut er hvis man ikke fikk nok i forste omgang. Naturligvis vil noen legge inn litt mindre i starten for å holde seg på den sikre siden. Så man kan komme tilbake. Men det er noe man informerer om og ikke noe du skal betale mer for. F.eks. fylte jeg på igår og det var ganske lite - jeg var nesten ikke hoven og ser liten forskjell idag så mulig jeg ber om en ny avtale om et par dager, og da betaler jeg selvsagt ikke igjen. Anonymous poster hash: 17b1b...ca8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har fått klumper etter hver gang, og jeg har tatt det 6 ganger på litt ulike steder(de blir ansett som profesjonelle og flinke). Det har ikke forsvunnet, men synes heldigvis ikke, og da har det ikke noe å si for min del. Anonymous poster hash: 6197b...d56
Gjest KeyserSoze Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Jeg prøvde det for første gang nå i år og fikk klumper men dro tilbake etter en uke og damen klemte mer på leppa (uten bedøvelseskremen, ouch!) Og det ble bedre. Men neste gang vil jeg prøve en annen plass fordi jeg synes ikke hun var så service innstilt
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Du får klumper når legen ikke vet hvordan han skal legge den inn og ikke passer på å klemme leppene etterpå. Jeg har lest at noen skriver at "det er normalt" men det skal ikke skje. Det ser ikke naturlig ut og i mange tilfeller forsvinner det ikke fullstendig. Når det gjelder restylane, som silikon, har mange jenter lave standarder for hva de kan forvente - altfor lave. Finn en som vet hva han driver med, og som faktisk er lege og kosmetisk kirurg, ikke bare en eller annen som har fått seg et sertifikat og praktiserer som hudpleier. Restylanen skal legges godt nok inni til at det naturlige leppevevet dyttes frem og man benytter seg av fylden som er der allerede. Han skal ikke stikke inn nålen langs kanten som gir et duckface, den skal legges inni. Ta med noen bilder så du viser hva du vil ha og finn noen med pene lepper som kan anbefale noen bra. Jeg kjenner dessverre ingen i Norge. Anonymous poster hash: 17b1b...ca8 Virker som om det er veldig vanlig å legge mye i selve kanten da. Så da vil de vel ha dolly duck munn da.... Anonymous poster hash: f45c5...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå