AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg elsker han ikke lenger etter utallige skuffelser og brutte løfter. Jeg er kjempeglad i han som venn, men jeg kan ikke være sammen med han lenger. Etter 4 år må jeg slå opp, men jeg vet at kan kommer til å bli knust og det river i hjertet mitt å tenke på å såre han. Hvordan skal jeg klare å slå opp når han vil gifte seg med meg og ikke vil miste meg? Herregud, hva skal jeg si? Anonymous poster hash: cac33...711
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det går nok bra, ihvertfall så håper jeg det. Sender klem til deg. <3Anonymous poster hash: a750a...02e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg elsker han ikke lenger etter utallige skuffelser og brutte løfter. Jeg er kjempeglad i han som venn, men jeg kan ikke være sammen med han lenger. Etter 4 år må jeg slå opp, men jeg vet at kan kommer til å bli knust og det river i hjertet mitt å tenke på å såre han. Hvordan skal jeg klare å slå opp når han vil gifte seg med meg og ikke vil miste meg? Herregud, hva skal jeg si? Anonymous poster hash: cac33...711 Etter utallige skuffelser og brutte løfter burde ha ta tegninga. Han burde tenkt på det før om han er så veldig glad i deg.Anonymous poster hash: d709d...3e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå