AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kjøpte shampoo og balsam på Cubus denne uken. Hadde litt dårlig tid, så røsket med meg noe som var på kampanje. Men så ser jeg nå at det er feil for min hårtype. Jeg har ikke brukt produktene, så jeg lurer på om det går an å bytte dem på Cubus til en mer passende shampoo/balsam? Anonymous poster hash: 1325f...6e1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Om du har kvitteringen, ja. Anonymous poster hash: ba295...af5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Takk for svar Jeg har kvitteringen, ja. Men ble litt usikker på om shampoo og balsam går inn under det de kaller "parfymeartikler" som ikke kan byttes. Anonymous poster hash: 1325f...6e1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 TS her igjen. Jeg gikk innom en Cubus i dag, men fikk ikke byttet selv om jeg har kvitteringen. De har visst veldig klare regler på at alt som man kjøper i parfymeriavdelingen ikke kan byttes. Det har noe med hygiene å gjøre. Er det vanlig at butikkene er så strenge på det? Har fått returnere ubrukt shampoo før uten problemer på f.eks Vita og Europris. Anonymous poster hash: 1325f...6e1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Vet ikke om det er vanlig, men håper det. Man vet aldri hva skrullinger kan finne på å hive oppi sjampoen de bytter. Anonymous poster hash: fa60c...ca5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå