Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark VIAPLAY

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å lage ny tråd, for oss som skal følge PH Danmark på Viaplay.

Føler det blir masse spoiling og man vet ikke hvilken episode folk har sett nå man både kan se på tv3play etter den norske sesongen, eller streame og se hele sesongen med en gang uten tekst.

Håper noen holder meg med selskap :) :)

Har nettopp sett episode 3, og jeg er overrasket over hvor mye mer som har sjedd allerede. Den norske sesongen brukte minst 1 mnd på det PH Danmark har klart allerede til nå :fnise:

Anonymous poster hash: b15ee...c77
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet (endret)

I Danmark kommer de inn på hotellet med den innstillingen at de skal spille. De danner allianser i full fart, og det gjør det så mye mer moro å se på.

Endret av Emera
AnonymBruker
Skrevet

Kan dette være spoiletråden? :)

Anonymous poster hash: 824ae...51c
Skrevet

Noen som vet hvordan de kommer til å legge ut episodene? Når tid og sånt?

AnonymBruker
Skrevet

Den andre tråden er Viaplay/spoiletråden. dette kan da heller være TV3 play tråden?

Etter den norske sesongen er ferdig :)

Anonymous poster hash: 824ae...51c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkete at dette skulle være Viaplay-tråden. Episode 4 kommer ut idag heldigvis. Igår tror jeg den ble lagt ut rundt kl 15-16.

Jeg synes det er synd om Simon må sjekke ut idag. Liker egentlig Nadia, selvom jentene vil ha henne ut. Og hun Laura, haha, mye drama på gang :fnise:

Nivået utseendemessig er jo myyyyyye høyere enn den norske PH. Og nå spiller danskene spillet allerede. Gleder meg til fortsettelsen :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, da er det visst 2 tråder :ler:

Hva nå?

Skrevet

Jeg tenkete at dette skulle være Viaplay-tråden. Episode 4 kommer ut idag heldigvis. Igår tror jeg den ble lagt ut rundt kl 15-16.

Jeg synes det er synd om Simon må sjekke ut idag. Liker egentlig Nadia, selvom jentene vil ha henne ut. Og hun Laura, haha, mye drama på gang :fnise:

Nivået utseendemessig er jo myyyyyye høyere enn den norske PH. Og nå spiller danskene spillet allerede. Gleder meg til fortsettelsen :bolledeig:

Nå er vi enige om at den andre tråden er Viaplay tråden. Trenger ikke å ha 2 tråder da.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vi enige om at den andre tråden er Viaplay tråden. Trenger ikke å ha 2 tråder da.

Så det ;)

Skrevet

Jaja, da er det visst 2 tråder :ler:

Hva nå?

Den andre er viaplay tråden. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...