AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Prøver å lage ny tråd, for oss som skal følge PH Danmark på Viaplay. Føler det blir masse spoiling og man vet ikke hvilken episode folk har sett nå man både kan se på tv3play etter den norske sesongen, eller streame og se hele sesongen med en gang uten tekst. Håper noen holder meg med selskap :) Har nettopp sett episode 3, og jeg er overrasket over hvor mye mer som har sjedd allerede. Den norske sesongen brukte minst 1 mnd på det PH Danmark har klart allerede til nå Anonymous poster hash: b15ee...c77 1
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 (endret) I Danmark kommer de inn på hotellet med den innstillingen at de skal spille. De danner allianser i full fart, og det gjør det så mye mer moro å se på. Endret 4. juni 2014 av Emera
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Kan dette være spoiletråden? Anonymous poster hash: 824ae...51c
Adelia Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Noen som vet hvordan de kommer til å legge ut episodene? Når tid og sånt?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Den andre tråden er Viaplay/spoiletråden. dette kan da heller være TV3 play tråden? Etter den norske sesongen er ferdig Anonymous poster hash: 824ae...51c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tenkete at dette skulle være Viaplay-tråden. Episode 4 kommer ut idag heldigvis. Igår tror jeg den ble lagt ut rundt kl 15-16. Jeg synes det er synd om Simon må sjekke ut idag. Liker egentlig Nadia, selvom jentene vil ha henne ut. Og hun Laura, haha, mye drama på gang Nivået utseendemessig er jo myyyyyye høyere enn den norske PH. Og nå spiller danskene spillet allerede. Gleder meg til fortsettelsen Anonymous poster hash: b15ee...c77
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Jaja, da er det visst 2 tråder Hva nå? Anonymous poster hash: b15ee...c77
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tenkete at dette skulle være Viaplay-tråden. Episode 4 kommer ut idag heldigvis. Igår tror jeg den ble lagt ut rundt kl 15-16. Jeg synes det er synd om Simon må sjekke ut idag. Liker egentlig Nadia, selvom jentene vil ha henne ut. Og hun Laura, haha, mye drama på gang Nivået utseendemessig er jo myyyyyye høyere enn den norske PH. Og nå spiller danskene spillet allerede. Gleder meg til fortsettelsen Anonymous poster hash: b15ee...c77 Nå er vi enige om at den andre tråden er Viaplay tråden. Trenger ikke å ha 2 tråder da.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Nå er vi enige om at den andre tråden er Viaplay tråden. Trenger ikke å ha 2 tråder da. Så det Anonymous poster hash: b15ee...c77
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Jaja, da er det visst 2 tråder Hva nå? Anonymous poster hash: b15ee...c77 Den andre er viaplay tråden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå