Gå til innhold

Hva skjedde? Vært i lignende situasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har vært i samme situasjon, eller kan komme med noen spekulasjoner.Skal forsøke å gjøre det (littmerellermindre) kort...

Da jeg satt midt oppe i ett brudd ( 5 år langt forhold) kom det en reddende "engel"

Denne engelen hadde forsøkt en liten stund, å få opprettet kontakt med meg..

Da bruddet skjedde og jeg følte for å dempe sorgen, sa jeg ja til å møte denne karen. Det startet med en liten tur, og han var straks mer på, for å holde på kontakten. Han fortalte om sin situasjon, han selv hadde nettopp tatt fatt på livet etter ett brudd for ett år tilbake, så vi hadde på en måte en forståelse.

Enigheten om at det ikke er noe ønske om forhold, har vært der hele tiden... MEN... dagen etter første møtet, ble det enda ett lite møte. Så vips var vi i kontakt på alle sosiale media og kunne snakke i telefonen i 2 timer osv.. Vi tok en litt lengere tur, og ting skjedde.. Fortsatt var kontakten igang 24/7. Hver dag i 1 uke har vi møttes ( med 3 overnattinger), han har laget mat til meg og gjort andre tjenester som jeg ikke har bedt om, slik at jeg og andre har jo startet å lure på om det kun er sex det dreier seg om... Jeg har hele tiden sagt det han har sagt selv, at han ikke vil binde seg og vil kun ha sex.. Vi har hatt mange morsome spøker om han som player, og hvordan vi bruker hverandre, men det kom plutselig til ett punkt, hvor jeg fikk vanskeligheter for å tro at det kun var ett spill..

Han har vært den som har tatt initiativ og kontakt hele tiden, og jeg har bare kosa meg med det.. Nå som jeg etter denne uken startet å bli litt komfertabel med dette, så merker jeg plutselig en avstand. Ikke noe meldinger, ikke noe snaps og ingen telefoner.. Jeg har på min side har tatt kontakt ett par ganger, fått svar men merker det er annerledes. De to siste dagene da jeg har sendt en mld, har det tatt opptil 6 timer før det kommer ett lite svar.. Og gå fra å snakke sammen hver eneste time, til å bare slenge noen linjer 2 ggr om dagen er for meg en drastisk endring. Jeg skjønner at noe har skjedd her, men jeg aner ikke hva..

Er det noen her som har opplevd noe lignende, eller kan komme med en spekulasjon på hvordan noen kan ta en helomvending over natten?

Anonymous poster hash: 3c4b7...085
Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om han investerer tid på deg så er det ikke dermed sagt han vil noe mer enn sex.

jeg ser også at du lister opp alle mulige tegn på at han kanskje skulle være interessert i noe mer. du burde først og fremst bare ta utgangspunkt i det han sier, at han ikke ønsker et forhold med deg.

AnonymBruker
Skrevet

selv om han investerer tid på deg så er det ikke dermed sagt han vil noe mer enn sex.

jeg ser også at du lister opp alle mulige tegn på at han kanskje skulle være interessert i noe mer. du burde først og fremst bare ta utgangspunkt i det han sier, at han ikke ønsker et forhold med deg.

Jeg ser jo det, at jeg har blitt revet litt med her... men..

Hvorfor alt det for bare sex?

Skrevet

Fordi noen menn er rare.

Men; tror kanskje han prøver å få deg på kroken ved å fjerne seg slik at du begynner å savne han. Og om ikke akkurat savne, så har han iallefall fått til å få deg til å tenke på han.

Skrevet

han liker deg vel som person dea men ikke nødvendigvis noe mer. meg og min pulekompis fra noen år tilbake investerte også mye tid i hverandre men kunne ikke falt meg inn å bli sammen med han på noe som helst tidspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen menn er rare.

Men; tror kanskje han prøver å få deg på kroken ved å fjerne seg slik at du begynner å savne han. Og om ikke akkurat savne, så har han iallefall fått til å få deg til å tenke på han.

Okei.. for noe merkelig greier, merker jeg har vært helt ute av dette gamet.. :fnise:

Er bare rart hele greia, for han har snakket om kule ting vi skal gjøre i fremtiden, han har husket ting jeg har fortalt han fra før av, han har tatt og spurt etter bilder av meg osv.. Han har virkelig virket intressert..

Da jeg skulle på byen feks, så venta han på meg i 2 timer for at jeg skulle bli klar og han kunne få kjøre meg på vors, da jeg ville hjem var han veldig rask med å komme å hente meg og være med meg...Og to dager etterpå... blir alt bare sakte visket bort? :sjokkert:

Skrevet

Okei.. for noe merkelig greier, merker jeg har vært helt ute av dette gamet.. :fnise:

Er bare rart hele greia, for han har snakket om kule ting vi skal gjøre i fremtiden, han har husket ting jeg har fortalt han fra før av, han har tatt og spurt etter bilder av meg osv.. Han har virkelig virket intressert..

Da jeg skulle på byen feks, så venta han på meg i 2 timer for at jeg skulle bli klar og han kunne få kjøre meg på vors, da jeg ville hjem var han veldig rask med å komme å hente meg og være med meg...Og to dager etterpå... blir alt bare sakte visket bort? :sjokkert:

Tenker du på han? Klør du litt i fingrene etter å kontakte han? Føler du deg litt snurt fordi han ikke skriver til deg? Da har han oppnådd noe.

Altså det er ikke sikkert han spiller et spill, men det ser slik ut for meg hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på han? Klør du litt i fingrene etter å kontakte han? Føler du deg litt snurt fordi han ikke skriver til deg? Da har han oppnådd noe.

Altså det er ikke sikkert han spiller et spill, men det ser slik ut for meg hvertfall.

Ja det er jo klart det, vil si det er naturlig å lure litt, når ting helt plutselig blir rart...

Jeg har kommet frem til at enten, så han selv at dette ble veldig intenst og kunne begynne å se ut som ett forhold. Eller at han så meg uten sminke på morningen, eller at han ble lei rettogslett... eller...

Jeg aner virkelig ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...