AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har søkt på gamle ekser på facebook, men siden jeg er amatør og er jeg jo redd for at de finner ut at jeg har gjort det, kan de finne ut av det? det er ikke bare i Norge jeg søker etter dem siden noen bor utenlands. Anonymous poster hash: 6426c...d02
Sphynx Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Man kan ikke se hvem som har vært på siden sin så lenge det er facebook.
Gjest Pheel Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Nei, kun du eller evt. andre som er pålogget på din profil som kan se det i din logg. Endret 4. juni 2014 av Pheel
Meline37 Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Er det mange som pleier å snoke på eksene sine? Jeg må innrømme at jeg snoker selv en sjelden gang i blant for å se hva de gjør på hehe. Nyskjerrig av meg selv om jeg er ferdig med de.
kaleidoskop Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Snoker av og til jeg også Må jo se hva som skjer... Men er ikke sjalu (lengre) bare nysgjerrig. Det godter meg når det går "dålig" med dem... 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Er det mange som pleier å snoke på eksene sine? Jeg må innrømme at jeg snoker selv en sjelden gang i blant for å se hva de gjør på hehe. Nyskjerrig av meg selv om jeg er ferdig med de. De aller fleste gjør det. Anonymous poster hash: e0e1a...b70 1
Meline37 Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 (endret) De aller fleste gjør det. Anonymous poster hash: e0e1a...b70 haha, så det er ikke bare meg som driver på med sånnt av og til? Det er derfor facebooksiden min er helt lukket for folk fra utsiden, for selv om jeg opplever bra ting i livet, så vil jeg heller la gamle flammer fra fortiden ikke få se hva jeg driver med . Det er ikke alle som fortjener å vite noe om mitt liv. Det var en stund jeg følte behov for å ha det åpent for at de skulle få se hva de gikk glipp av men har kommet frem til at det er bedre å bare ha den lukket, og konsentere seg om livet som det er nå. De fleste har lukket facebook. Endret 5. juni 2014 av Meline37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå