AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har søkt på gamle ekser på facebook, men siden jeg er amatør og er jeg jo redd for at de finner ut at jeg har gjort det, kan de finne ut av det? det er ikke bare i Norge jeg søker etter dem siden noen bor utenlands. Anonymous poster hash: 6426c...d02
Sphynx Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Man kan ikke se hvem som har vært på siden sin så lenge det er facebook.
Gjest Pheel Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Nei, kun du eller evt. andre som er pålogget på din profil som kan se det i din logg. Endret 4. juni 2014 av Pheel
Meline37 Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Er det mange som pleier å snoke på eksene sine? Jeg må innrømme at jeg snoker selv en sjelden gang i blant for å se hva de gjør på hehe. Nyskjerrig av meg selv om jeg er ferdig med de.
kaleidoskop Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Snoker av og til jeg også Må jo se hva som skjer... Men er ikke sjalu (lengre) bare nysgjerrig. Det godter meg når det går "dålig" med dem... 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Er det mange som pleier å snoke på eksene sine? Jeg må innrømme at jeg snoker selv en sjelden gang i blant for å se hva de gjør på hehe. Nyskjerrig av meg selv om jeg er ferdig med de. De aller fleste gjør det. Anonymous poster hash: e0e1a...b70 1