AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Det er mindre en en uke siden vi gjorde det slutt. Men han skriver på statuser på facebook, sender meg meldinger om jeg har sett den nye episoden av en serie vi pleide å se sammen, og bruker interne uttrykk som vi pleide å si, og skrive til hverandre da vi var sammen.. Jeg vil bare glemme han. Jeg vil ikke at han skal skrive noe til meg, det gjør bare alt verre. Hvorfor gjør han det når han vet det er slutt? Har han forhåpninger? Virker jo ikke som at han tar bruddet så tungt når han skriver til meg.. Skjønner ingenting. Han viste heller ikke noe form for sorg da vi slo opp heller.. Som at det bare var en lang "pause".. Jeg grein da jeg gikk, men det gjorde ikke han. Er det så lett å komme over meg? Anonymous poster hash: 6a77f...b10
Lady Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Fortell han at du trenger avstand nå, siden for bruddet er så ferskt. Kanskje dere kan være venner, når sorgen har lagt seg, men det får tiden vise. Klem til deg 1
Hulderen Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Kanskje han bare vil vise at han ikke bærer nag og ønsker vennskap. Du kan fjerne ham på FB og si i fra at du ikke ønsker kontakt nå. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Eller så unngår han å gå igjennom sorgprosessen ved å opprettholde en del av forholdet som om ingenting var skjedd. Fjern ham fra livet ditt. Sorgprosessen din blir bare forlenget ved å la ham trenge seg inn på deg. Vær klar og tydelig på at du ikke er hans venninne, du er hans x. Anonymous poster hash: 24b56...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Eller så unngår han å gå igjennom sorgprosessen ved å opprettholde en del av forholdet som om ingenting var skjedd. Fjern ham fra livet ditt. Sorgprosessen din blir bare forlenget ved å la ham trenge seg inn på deg. Vær klar og tydelig på at du ikke er hans venninne, du er hans x. Anonymous poster hash: 24b56...9e2 Har ikke hjerte til å fjerne han fra facebook, jeg følger han ikke mer på face, så kan hvertfall ikke se hva han legger ut der osv. Kanskje jeg klarer å fjerne han derfra en dag, men ikke nå. TS Anonymous poster hash: 6a77f...b10
CMHuser Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Vel, det kan da hende at han så på deg som en venn mens dere var sammen, og at det var derfor han tok bruddet så fint? Og at han da kanskje fortsatt vil beholde vennskapet, slik det var?
tussi84 Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Blokker og slett han fra fb om han ikke gir seg. Blokker han fra mobil så han ikke får sendt deg sms. Du trenger ikke gjøre det for alltid. Bare i en periode til du har kommet over han på en måte
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 ja.. syns det er litt sårende egentlig.. at han ikke ser tilbake på forholdet vårt og sørger.. noe jeg gjør veldig. tviler på at han griner og er deppa, som meg.. uff. men da vi gjorde det slutt sa han at vi skal sees en annen dag(aner ikke hvor lang tid han mente) når ting har ordna seg. Jeg skjønte ikke det helt.. får han til å mene at det ikke er HELT over… aner ikke hvordan jeg skal tolke det han mente TS Anonymous poster hash: 6a77f...b10
CMHuser Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Kan du fortelle litt mer om hvorfor/hvordan det ble slutt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Kan du fortelle litt mer om hvorfor/hvordan det ble slutt? det ble slutt fordi vi var først og fremst veldig forskjellige. Han hadde flere negative sider enn positive, han hadde mange psykopatiske trekk. Jeg ble brutt ned, enn å bli bygget opp av han. Han var kontrollerende, og frekk, og kald. Mange ting som plagde meg med han.. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg savner han sånn egentlig.. det er vel mest fordi han er min første kjæreste og vi hadde noen fine stunder sammen. Men jeg fikk altså dårligere selvbilde og selvtillit av å være med han. Jeg gjorde det slutt med han for en måned siden ca, men han klarte å ta meg tilbake. Vi ga forholdet en sjanse til(jeg bodde hos han i en måned), men det varte ikke lenge før vi tok en pause, siden han ble lei av meg. Den varte heller ikke lenge, så vi bestemte oss for å gjøre det ordentlig slutt. Eller han, foreslo det. Jeg var enig, jeg hadde tenkt å gjøre det slutt selv, men jeg var så pyse til å faktisk gjøre det. Jeg hadde tenkt å slå opp i over et halvt år. Så var bra han sa det, egentlig. TS Anonymous poster hash: 6a77f...b10
CMHuser Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 det ble slutt fordi vi var først og fremst veldig forskjellige. Han hadde flere negative sider enn positive, han hadde mange psykopatiske trekk. Jeg ble brutt ned, enn å bli bygget opp av han. Han var kontrollerende, og frekk, og kald. Mange ting som plagde meg med han.. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg savner han sånn egentlig.. det er vel mest fordi han er min første kjæreste og vi hadde noen fine stunder sammen. Men jeg fikk altså dårligere selvbilde og selvtillit av å være med han. Jeg gjorde det slutt med han for en måned siden ca, men han klarte å ta meg tilbake. Vi ga forholdet en sjanse til(jeg bodde hos han i en måned), men det varte ikke lenge før vi tok en pause, siden han ble lei av meg. Den varte heller ikke lenge, så vi bestemte oss for å gjøre det ordentlig slutt. Eller han, foreslo det. Jeg var enig, jeg hadde tenkt å gjøre det slutt selv, men jeg var så pyse til å faktisk gjøre det. Jeg hadde tenkt å slå opp i over et halvt år. Så var bra han sa det, egentlig. TS Anonymous poster hash: 6a77f...b10 Jeg forstår deg veldig godt! Har du noen du kan prate med, som kjenner til situasjonen deres? Ei venninne, mammaen din eller noe sånt? En guttevenn også, for så vidt, men da må du få frem at du bare trenger å lufte litt tanker. Du må også finne ut av om du vil beholde han som venn eller ei. Jeg tror nok også jeg kanskje ville ha hatt en liten pause fra dette "vennskapet", ellers får du han aldri ut av tankene. Du må nesten føle på dette med facebook selv, men for å få en ordentlig "utlufting", hadde jeg holdt meg borte fra han ganske lenge. Er det slik at dere har fått prata ut om det? Jeg ville også ha gjort dette. Jeg tenker daglig på mine ekser, da våre brudd ikke har blitt snakket ut om, og de brudda skjedde i henholdsvis 2008, 2011 og 2012. Jeg plages daglig av det, tankene svirrer rundt i hodet på meg. Ikke fordi jeg savner de, men fordi det er vondt for meg å ikke ha fått en avklaring, ikke fått vite hvorfor. Så prat ut om det hvis du kan(og vær sterk nok slik at du ikke går tilbake), og deretter ville jeg ha holdt meg unna han for en stund 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå